مدیر قراردادهای مشتقه بورس کالای ایران مطرح کرد؛

افزايش سهم معاملات برخط و تامين مالی صنايع در بورس كالا

افزايش سهم معاملات برخط و تامين مالی صنايع در بورس كالا

در پی استقبال معامله گران، طی سال جاری در برخی از روزها تا ۸۰ درصد از معاملات آتی به صورت برخط انجام شد و از متوسط بالایی برخوردار بودیم.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، طی سال جاری روی قراردادهای آتی سکه از نظر کیفی بهبود خوبی حاصل شد و هزینه معاملاتی برای سرمایه‌گذاران کاهش یافت که این موضوع رونق خوبی را برای معاملات برخط به همراه داشت.

مدیر قراردادهای مشتقه بورس کالای ایران، با بیان مطلب فوق اظهار داشت: در سال ۹۴ در برخی از روزها تا ۸۰ درصد از معاملات به صورت برخط انجام شد و از متوسط بالایی برخوردار بودیم .

پدرام زادنو عزیزی با بیان اینکه هدف ما این است که در سال جدید بتوانیم سهم معاملات برخط را از کل معاملات افزایش دهیم افزود: شرکتهای نرم افزاری دیگری که تمایل به ورود به حوزه ارائه خدمات زیرساخت برخط هستند را وارد بازار خواهیم کرد.

وی گفت: در حوزه قراردادهای سلف استاندارد نیز امسال فعالیت خوبی داشتیم که البته این آغاز راه بود هر چند از سال ۹۳ اولین اوراق ما منتشر شد، اما سال ۹۴ با آشنایی شرکتهای تامین سرمایه، عرضه های اولیه صورت گرفت که از آنها استقبال خوبی هم شد.

زادنو عزیزی با بیان اینکه این راه را برای سال‌آینده جدی‌تر پیگيری خواهیم کرد افزود: سعی ما بر این است تا بورس کالا محل تامین مالی برای عرضه کنندگان در صنایع مختلف باشد.

منبع : ايلنا

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا