بانک تجارت در واکنش به خبر دادستانی:

تخلف بانک تجارت اوایل سال۹۲ توسط خود بانک کشف شد/خسارتی به سپرده‌گذاران وارد نشد

تخلف بانک تجارت اوایل سال۹۲ توسط خود بانک کشف شد/خسارتی به سپرده‌گذاران وارد نشد

بانک تجارت در واکنش به خبر دادستانی تهران مبنی بر "صدور قرار در پرونده فساد کلان بانک تجارت پس از دو سال رسیدگی" توضیحاتی ارسال کرده است.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، در توضیحات بانک تجارت آمده است: " احتراماً ، پیرو درج خبری با عنوان "صدور قرار در پرونده فساد کلان بانک تجارت پس از دو سال رسیدگی" بر روی خروجی آن رسانه در تاریخ 94/12/26 بدینوسیله موارد ذیل اعلام می گردد:

تخلف مورد اشاره در اوایل سال 1392 توسط ارکان نظارتی بانک تجارت کشف و اقدامات لازم به‌ منظور بازگشت منابع بانک با همکاری و هماهنگی مراجع ذیصلاح صورت گرفت، ضمن آنکه کلیه عوامل ذیربط نیز از یکسال پیش بازداشت شده‌اند و پرونده آنان هم‌اینک در دستگاه محترم قضایی کشور مسیر قانونی خود را طی می‌کند. با توجه به اقدامات صورت گرفته تاکنون هیچگونه خسارتی به منافع سهامداران و سپرده‌گذاران بانک وارد نشده و این بانک به عنوان امین ملت شریف ایران سود متعلق به این وجوه را اخذ نموده و این مبالغ در حساب‌های بانک منظور شده است. امید است با تداوم مشی مسئولانه آن رسانه محترم در اطلاع رسانی آگاهانه به هم میهنان ، شاهد اعتماد بیش از پیش مردم به خدمتگزاران خود در بنگاههای اقتصادی کشور باشیم ."

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا