به همت شرکت مشاور سرمایه گذاری ابن سینا مدبر

وبسایتها و کانالهای تلگرامی تحلیل و سیگنال ساماندهی می شوند

وبسایتها و کانالهای تلگرامی تحلیل و سیگنال ساماندهی می شوند

به همت اماکو، وبسایتها و کانالهای تلگرامی فعال در ارائه تحلیل و سینگال بازار سرمایه، ساماندهی می شوند.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، اماکو اقدام به ساماندهی کانالها و وب سایتهایی کرده است که سیگنال و تحلیل ارایه می کنند.

مدیرعامل شرکت مشاور سرمایه گذاری مدبر گفت: با بهتر شدن اوضاع بازار سرمایه شاهد شکل گیری موج جدیدی از کانالهای تلگرامی هستیم که بدون مجوز در حال تکثیر هستند. عمده این کانالها به صورت اشتراک ویژه اقدام به ارایه خدمات مشاوره سرمایه گذاری کرده اند و گاه پشت این کانالها، افرادی هستند که یا کمترین سابقه را در بازار سرمایه دارند یا هیچ نام و نشانی ندارند.

وی ادامه داد: وب سایتها و کانالهایی نیز وجود دارند که اقدام به ارایه تحلیل و پیش بینی بازار  و سیگنال می نمایند که البته نسبت به سایر کانالها عملکرد بهتری دارند و گاه چندین سال است که در حال فعالیت می باشند.

عباسی خاطرنشان کرد: اماکو بعد از هشدار سازمان بورس به این وب سایتها و کانالها درصدد شناسایی کانالهای پرمخاطب و البته پر محتوا کرد. در این میان با برخی از این کانالها و همچنین وبسایتهایی که عملکرد بهتری داشتند وارد مذاکره شد.

وی ادامه داد: دو وب سایت سهم 1001 و فارس تحلیل با عقد قرارداد، تحت نظارت شرکت اماکو قرار گرفتند و از این به بعد تمامی مطالب توسط تیم تحلیلی اماکو و همکاری تحلیلگران این وبسایتها و بر اساس دستورالعمل سازمان بورس ارایه خواهد شد تا ضمن ارایه خدمات استاندارد، از انحراف در ارایه سیگنالها و موارد مشابه جلوگیری شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا