مدیرعامل قطارهای فدک مطرح کرد

افزایش ۲ میلیونی ظرفیت انتقال مسافر با ورود ۲۰۰ قطار بازسازی شده آلمانی

افزایش ۲ میلیونی ظرفیت انتقال مسافر با ورود ۲۰۰ قطار بازسازی شده آلمانی

مدیرعامل قطارهای فدک با اشاره به این‌که هر ماه یک رام قطار بازسازی شده ۵ ستاره وارد ناوگان ریلی کشور می‌شود، گفت: با ورود ۲۰۰ واگن مسافری فدک به ناوگان ریلی ظرفیت جابجایی قطارهای درجه یک ۲۵ درصد افزایش می‌یابد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مهدی معصومی در جمع خبرنگاران با اشاره به قرارداد خرید 200 واگن مسافری، اظهار کرد:‌ این واگن‌ها دست دوم بوده و سن آنها 12 سال است که در داخل کشور توسط یکی از هلدینگ‌های فدک بازسازی می‌شوند.

وی با بیان این‌که این واگن‌ها متناسب با شرایط مسافران ایرانی بازسازی کامل می‌شود، تصریح کرد:‌ نگاه ما به حوزه خدمات رسانی تخصصی است و به همین منظور نیروهای متخصص برای مهمانداران قطار انتخاب شده‌اند.

وی با یادآوری این‌که 29 آذرماه امسال طی مراسمی با حضور وزیر راه و شهرسازی اولین رام قطارهای فدک به بهره‌برداری رسید، افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته در هر ماه یک رام قطار بازسازی و وارد ناوگان ریلی کشور می‌شود. با توجه به افتتاح سه رام قطار در روز جاری از فردا 4 رام قطار فدک در مسیر تهران-مشهد مسافران را جابجا می‌کنند.

وی با اشاره به این‌که تاکنون توانسته‌ایم 24 هزار نفر صندلی 5 ستاره به ناوگان ریلی مسافری اضافه کنیم، بیان کرد: 16 رام باقیمانده نیز در تمام مسیرهای ریلی کشور برای خدمات‌رسانی به مردم به کار گرفته خواهند شد.

مدیرعامل قطارهای فدک با اشاره به این‌که از 200 دستگاه واگن آلمانی تا کنون 133 واگن وارد کشور شده است، گفت: با ورود 200 واگن مسافری فدک به ناوگان ریلی ظرفیت جابجایی قطارهای درجه یک 25 درصد افزایش می‌یابد.

به گفته معصومی، با ورود 200 واگن مسافری فدک دو میلیون صندلی به ظرفیت جابجایی مسافر در شبکه ریلی کشور افزوده می‌شود.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا