پیگیری حقوقی استفاده غیرقانونی از برند اپل در ایران

پیگیری حقوقی استفاده غیرقانونی از برند اپل در ایران

رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گفت: یکی از مدیران ارشد شرکت اپل حدود 2 ماه قبل در بازدید غیر رسمی از تهران ....

رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران گفت: یکی از مدیران ارشد شرکت اپل حدود 2 ماه قبل در بازدید غیر رسمی از تهران که به جهت مطالعه میدانی و آشنایی با بازار ایران داشته ،وضعیت بازار موبایل ایران و وضعیت محصولات برند اپل در ایران را بررسی کرده و با اشاره به استفاده از لوگوی این برند در اپل استورهای ایران اعلام کرده که اپل قصد دارد این استفاده‌های غیرقانونی را به صورت حقوقی پیگیری کند.

به گزارش روابط عمومی مجمع تشکل های ICT ایران ، محمدرضا طلایی با تشریح جزئیات مذاکرات با شرکت اپل گفت: معاون مدیرعامل منطقه خاورمیانه شرکت اپل در نشستی با برگزارکنندگان پاویون ایران در نمایشگاه جیتکس،ضمن اعلام آمادگی اپل برای حضور رسمی در ایران ، گفت: اپل درخواست‌های زیادی از طرف شرکت‌های ایرانی برای اعطای نمایندگی دریافت کرده است.

رئیس مجمع تشکل‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران ادامه داد: به گفته Patrick Beyrouti ، شرکت اپل هیچ نماینده رسمی در ایران ندارد و این شرکت قصد دارد استفاده غیرقانونی از لوگو و برند اپل در ایران را به صورت حقوقی پیگیری کند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا