افزايش بهره‌وري سياست رسمي شرکت مس

افزايش بهره‌وري سياست رسمي شرکت مس پايگاه خبري معدن نيوز- معاون منابع انساني و امور اجتماعي شرکت مس تاکيد کرد: موضوع تعديل نيرو به هيچ عنوان در کوتاه‌مدت و بلندمدت در دستور کار شرکت ملي صنايع مس ايران قرار ندارد.
به گزارش پايگاه خبري معدن نيوز، مهدي ابراهيمي معاون منابع انساني و امور اجتماعي شرکت ملي صنايع مس ايران افزود: با توجه به تعهدي که اين شرکت به پرسنل سازمان از جهت حفظ امنيت شغلي نيروي انساني دارد، موضوع تعديل نيرو به هيچ عنوان در کوتاه‌مدت و بلندمدت در دستور کار اين شرکت قرار ندارد.
وي تأکيد کرد: بحث تعديل نيرو به هيچ عنوان ديدگاه مديرعامل شرکت نيست و وي نيز بر دو موضوع کاهش هزينه‌ها و افزايش بهره‌وري با تکيه بر همدلي و همکاري نيروي انساني اعتقاد دارد.
ابراهيمي با بيان اينکه در شرايط رکود کنوني همه شرکت‌هاي معدني تصميماتي براي کاهش هزينه و قيمت تمام شده محصولات گرفته‌اند، تصريح کرد: با بررسي که در وضعيت و سياست‌هاي مختلف غول‌هاي معدني و صنعتي دنيا انجام شد، مشخص شد که از بين استراتژي‌هاي گوناگوني که اين شرکت‌ها براي خروج از رکود يا بحران به کار گرفته‌اند اين بود که بحث تعديل نيروي انساني را در اولويت قرار بدهند.
وي افزود: گلنکور بزرگ‌ترين شرکت معدني دنيا، شرکت واله، بي‌اچ پي. بيلتون و کودلکو در کنار سياست کاهش توليد، کاهش هزينه و رشد بهره‌وري و توقف طرح‌هاي توسعه، سياست تعديل نيروي انساني را با جديت به کار گرفته‌اند.
معاون منابع انساني و امور اجتماعي شرکت مس اظهار کرد: به دليل تعهد شرکت به نيروي انساني براي حفظ امنيت شغلي کارکنان خود، به اين نتيجه رسيديم بايد با برنامه‌ريزي‌هاي منسجم، همدلي و همکاري کارکنان به سمت افزايش بهره‌وري حرکت کنيم تا امکان کاهش قيمت تمام شده و حفظ حيات اقتصادي براي ما مهيا شود.
ابراهيمي افزود: دومين بحثي که پس از بررسي‌ها روي آن تمرکز کرديم، شناسايي نقاط اتلاف انرژي و کاهش هزينه‌هاي جاري است تا با کاهش اين هزينه‌ها قيمت تمام‌شده محصولاتمان را پايين بياوريم.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا