دقایقی پیش در فرابورس؛

هر سهم نیروی برق دماوند ۷۴۰۰ تومان کشف قیمت شد

هر سهم نیروی برق دماوند ۷۴۰۰ تومان کشف قیمت شد

در جریان عرضه اولیه هفت درصد از سهام شرکت تولیدی نیروی برق در فرابورس، دقایقی پیش هر سهم این شرکت ۷۴۰۰۰ ریال کشف قیمت شد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم؛ در جریان عرضه اولیه هفت درصد از سهام شرکت تولیدی نیروی برق به عنوان چهاردمین عرضه اولیه سال جاری در بازار دوم فرابورس، دقایقی پیش هر سهم این شرکت 74000 ریال کشف قیمت شد.
بر اساس این گزارش؛ تعداد کل سهام این شرکت 460 میلیون سهم است که تعداد 32 میلیون و 200 هزار سهم آن امروز در جریان عرضه اولیه سهام این شرکت به فروش می رسد.
همچنین تعداد 19 میلیون و 320 هزار سهم شرکت تولیدی نیروی برق به فرایند کشف قیمت و تعداد 12 میلیون و 880 هزار سهم به معامله‌گران آنلاین تخصیص یافته است.
این گزارش می افزاید: شرکت تولیدی برق دماوند به‌عنوان بزرگ‌ترین نیروگاه حرارتی و سیکل ترکیبی کشور شناخته می‌شود با سرمایه‌ای بالغ بر 460 میلیارد ریال در سال 1387 به ثبت رسیده است و در سالجاری بانک دی 99.89 درصد از سهام آن را خریداری کرد.
همچنین این شرکت به تازگی اولین پیش‌بینی حسابرسی نشده درآمد هر سهم سال مالی منتهی به 29 اسفند 95 را در سامانه کدال منتشر کرده است و مدیرعامل شرکت در جلسه معارفه اعلام کرده، فروش شرکت در سال 93 نسبت به سال ماقبل، 16.8 درصد رشد و در سال 94 نیز این نرخ بیش از 15 درصد افزایش داشته است.
انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا