حقوق معوقه ۱۰ میلیارد تومانی کارگران "صدرا" پرداخت شد

حقوق معوقه ۱۰ میلیارد تومانی کارگران

دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر با اعلام این‌که حقوق معوق کارگران توسط قرارگاه خاتم‌النبیاء پرداخت شد،گفت: با رونق گرفتن فعالیت در شرکت صنعتی دریایی صدرای بوشهر سکوهای پارس جنوبی در این مجتمع ساخته می‌شود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری تسنیم به نقل از مانا، سیداسماعیل موسوی در نشست با نمایندگان کارگران در شرکت صدرای بوشهر با بیان اینکه بدهی کارکنان شرکت صدرا در دو مرحله پرداخت شد اظهار کرد: مرحله نخست پرداخت حقوق معوق مربوط به اواخر بهمن ماه افزون بر 108 میلیارد ریال مربوط به دو ماه توسط قرارگاه خاتم الانبیاء(ص) به حساب پیمانکاران و از آن طریق به کارگران منتقل شد.

وی با اشاره به پرداخت مرحله دوم حقوق کارگران صدرای بوشهر افزود: مرحله دوم پرداخت حقوق کارکنان و کارگران صدرا در قالب 165 میلیارد ریال به حساب کارگران واریز شد.
دبیر کمیسیون کارگری استان بوشهر بیان کرد: صدرا یکی از مراکز مهم صنعتی بوشهر است که بیشتر کارکنان و مهندسان این شرکت بومی این استان هستند.

وی با بیان اینکه عیدی کارکنان صدرا هم پرداخت می‌شود تصریح کرد: با برنامه‌ریزی انجام شده عیدی کارکنان شرکت صدرا به‌زودی تامین و پرداخت می‌شود و این در حالی است که در صدد پرداخت بیمه کارگران هم هستیم.

موسوی با اشاره به فعال شدن کارگاه‌های صدرای بوشهر اظهار کرد: سکوهای فازهای مختلف پارس جنوبی از جمله فازهای 17، 18 و سکوهای سه فاز 23 و 24 و 13 پارس جنوبی از جمله پروژه‌های این مرکز صنعتی است که ساخت آن بعد از تعطیلات نوروز در صدرای بوشهر آغاز می‌شود.

نماینده کارگران شرکت صدرای بوشهر با قدردانی از خدمات مسئولان استان بوشهر در پرداخت حقوق کارکنان صدرای بوشهر افزود: پیگیری‌های مستمر مسئولان استان بوشهر در پرداخت حقوق معوقه کارکنان صدرای بوشهر ستودنی است که این نشان از دغدغه مسئولان در حل مشکلات مردم دارد.

وی با اشاره به اینکه به‌زودی کارگاه‌های شرکت صدرا فعال می‌شود گفت: با برنامه‌ریزی انجام شده ساخت سکوهای 23 و 24 پارس جنوبی بعد از تعطیلات نوروز آغاز می‌شود و کارگران فعالیت خود را در صدرا از سر می‌گیرند.

وی با بیان این‌که سکوهای 17، 18 و 13 پارس جنوبی در صدرای بوشهر تکمیل می‌شود افزود: این سکوها با حضور کارگران و مهندسان صدرای بوشهر تکمیل می‌شود و رونق مجدد صدرای بوشهر باز می‌گردد.

نماینده کارگران شرکت صدرای بوشهر در این نشست خواستار پرداخت عیدی و بیمه کارگران شد و بیان کرد: پرداخت حق بیمه کارگران از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است که اقدام در این زمینه تحقق یکی از مهم‌ترین مطالبات کارکنان صدرا است.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا