تعطیلی معدن به مدت ۶ ماه دیگر تمدید شده است

تعطیلی معدن به مدت ۶ ماه دیگر تمدید شده است

گروه معادن >زغال‌سنگ - شرکت معدنجو در شهرستان زرند استان کرمان تعطیلی معدن زغال سنگ خود را از ابتدای امسال به مدت 6 ماه دیگر تمدید کرد.

به گزارش ماین نیوز، یکی از کارگران این واحد معدنی یادآور شد: پیش از این شرکت معدنجو از ابتدای سال 94 فعالیت‌های معدن زغال سنگ خود را متوقف کرده بود در نتیجه بیش از 700 کارگری که در این واحد معدنی مشغول کار بودند برای مدت 1 سال به بیمه بیکاری معرفی شدند.

وی بابیان اینکه در یک سال گذشته مقرری بیمه بیکاری به هیچ وجه پاسخ گوی هزینه‌های زندگی او و دیگر کارگران بیکار شده معدنجو نبوده است، افزود: از قرار معلوم اکنون که موعد یک ساله تعطیلی این واحد معدنی رو به اتمام است زمزمه‌های تمدید این تعطیلی برای مدت شش ماه دیگر شنیده می‌شود.

این کارگر معدنچی افزود امیدواریم موضوع تمدید مهلت شش ماهه توقف فعالیت معدن عملیاتی نشود و همه ما به کار سابق خود بازگردیم.

وی افزود: صرف نظر از ناکافی بودن مقرری که در یک سال گذشته از صندوق بیمه بیکاری دریافت کرده‌ایم در حاضر این مسئله نیز وجود دارد که در صورت ادامه تعطیلی معدنجو آیا در 6 ماه پیش رو بازهم به کارگران بیکارنگه داشته شده مقرری بیمه بیکاری تعلق می‌گیرد.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا