دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران عنوان کرد

تغییر سیاست مبارزه با قاچاق کالا و ارز از «تدافعی» به «تهاجمی»

تغییر سیاست مبارزه با قاچاق کالا و ارز از «تدافعی» به «تهاجمی»

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران از تغییر سیاست‌های این کمیسیون در سال ۹۵ از حالت تدافعی به تهاجمی خبر داد و گفت: با تغییر سیاست‌ها به دنبال افزایش هزینه قاچاق و کاهش زمینه جذب کالای قاچاق در استان تهران هستیم.

علی‌اکبر پوراحمد نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری تسنیم، با اشاره به سیاست‌های دبیرخانه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران در سال 95، اظهار کرد: متاسفانه استان تهران به واسطه شرایط خاصی که دارد به مقصد کالای قاچاق در کشور تبدیل شده است و بخش عمده‌ای از کالاهای قاچاق کشور به سمت تهران سرازیر می‌شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران افزود: در سال 94، ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز سیاست تدافعی در قبال ورود کالاهای قاچاق به استان تهران را در پیش گرفته بود که مقرر شده است تا با توجه به ظرفیت و پتانسیل قانون جدید مبارزه با قاچاق کالا و ارز، سیاست‌های استان تهران در برابر ورود کالاهای قاچاق به این استان تغییر کند.

وی گفت‌: در برنامه‌ریزی‌های انجام شده مقرر شد تا سیاست استان تهران از حالت تدافعی به حالت تهاجمی تغییر کند و با اتخاذ سیاست‌های بازدارنده و تشدید اقدامات، زمینه جذب کالاهای قاچاق در استان تهران را کاهش داده و هزینه قاچاق در این استان را افزایش دهیم.

انتهای پیام/

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا