قائم مقام وزیر راه و شهرسازی خبر داد

تسهیل شرایط واگذاری واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی

تسهیل شرایط واگذاری واحدهای مسکن مهر فاقد متقاضی

با حذف دو شرط اولیه ثبت نام مسکن مهر واگذاری واحدهای مسکن مهر تسهیل خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایسنا در خوزستان، اصغر مهرآبادی در حاشیه افتتاح این واحدها از مصوبه دولت مبنی بر حذف دو شرط اولیه ثبت نام مسکن مهر و تسهیل این فرآیند خبرداد و اظهار کرد: این شروط شامل الزام متاهل بودن و عدم استفاده فرد از امکانات و زمین‌های دولتی بود که اخیرا در مصوبه‌ای این شروط حذف شدند.

وی ادامه داد: بنابراین متقاضیانی که فاقد این دو شرط هستند می‌توانند با ثبت نام در مسکن مهر از واحدهای بدون متقاضی بهره‌مند شوند و با این مصوبه بخش عظیمی از مشکلات مربوط به مسکن مهر مرتفع خواهد شد.

مهرآبادی در خصوص سایت مهرشهر دزفول تصریح کرد: این سایت مسکن مهر، یک سایت کامل و مجهز با خدمان زیرساختی و روبنایی خوب در کشور محسوب می‌شود و البته این مهم با همدلی و همکاری مسئولان استان و شهرستان دزفول انجام شده است و نشان می‌دهد که پروژه‌ها با همکاری، تعامل و همدلی با کیفیت و در موعد مقرر به بهره برداری می‌رسند.

همچنین در ادامه منوچهر رحمانی، مدیرکل راه و شهرسازی خوزستان در خصوص اتمام آسفالت معابر و خیابان‌های دیگر سایت مهرشهر اظهار کرد: این عملیات با تامین قیر از سوی اداره کل راه و شهرسازی استان و با حمایت های وزارت نفت و همکاری شهرداری دزفول انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه ساخت مدرسه سایت مهرشهر در دو مقطع دبستان و راهنمایی تا پایان شهریورماه سال آتی به اتمام می‌رسد، تصریح کرد: دو پارک محله‌ای در این سایت با همکاری شهرداری تجهیز شدند و در چند روز گذشته در اختیار کودکان سایت مهرشهر قرار گرفتند.

رحمانی با قدردانی از بانک مسکن در ارائه تسهیلات لازم و متقاضیان این واحدها که آورده خود را به موقع پرداخت کردند، عنوان کرد: تعامل و همکاری دو سویه میان متقاضیان و سازندگان مسکن مهر موجب به سرانجام رسیدن این پروژه شده است.

14380 واحد مسکن مهر، دو بازارچه، یک مسجد، دو پارک محله‌ای و یک زمین ورزشی امروز، 22 اسفندماه با حضور قائم مقام وزیر راه و شهرسازی، معاون عمرانی استاندار و سایر مسئولین استانی در سایت مهرشهر دزفول افتتاح شد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا