رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی خبر داد

انتقال محل توزیع میوه‌های قاچاق از تهرا ن به شهرستان‌ها

انتقال محل توزیع میوه‌های قاچاق از تهرا ن به شهرستان‌ها

رییس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی از فروش میوه های قاچاق به صورت پنهان پس از سخت گیری های انجام شده گفت: میوه‌های قاچاق را دور نمی ریزند؛ تنها آنها را از سردخانه حاشیه تهران به شهرستان ها انتقال می دهند و پس از بازاریابی دوباره می فروشند.

 

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی اتاق اصناف ایران، حسین مهاجران در مورد ماجرای کشف میوه های قاچاق در میدان میوه و تره بار ضمن اشاره به سخت گیری های انجام شده برای جمع آوری میوه های قاچاق گفت: میوه های قاچاق به صورت پنهان معامله می شود و دیگر در جلوی دید نیست.

وی درباره ی امحای میوه های قاچاق پس از کشف آن نیز اعلام کرد: میوه های قاچاق را که دور نمی ریزند؛ تنها آنها را از سردخانه حاشیه تهران به شهرستان انتقال می دهند و پس از بازاریابی دوباره برای آن خریدار پیدا می کنند.میوه های قاچاق را که دور نمی ریزند؛ تنها آنها را از سردخانه حاشیه تهران به شهرستان انتقال می دهند و پس از بازاریابی دوباره برای آن خریدار پیدا می کنند.

رئیس اتحادیه فروشندگان میوه و سبزی با بیان اینکه میوه های قاچاق توسط دلالان در میدان توزیع می شود، تصریح کرد: خریداران میوه های قاچاق را در میدان از دلالان خریداری می کنند و فروشنده هم به خوبی می داند که تنها در میدان می تواند میوه های قاچاق را به خریدار بدهد.

وی ادامه داد: برای برخورد با قاچاق میوه بایستی، گلوگاه و مبدا قاچاق را کنترل کرد نه اینکه پس از پخش و توزیع میوه های قاچاق، دیگران را متهم کرد.

مهاجران اظهار داشت: چه کسی اجازه ورود این همه میوه ی قاچاق را به کشور می دهد.

وی در مورد وارد کردن اتهام به محمودی رئیس اتحادیه بارفروشان در ماجرای میوه های قاچاق نیز گفت: محمودی یک نفر است اما 1400 واحد زیر نظر اوست؛ معلوم است که نمی تواند همه واحدها را کنترل کند و همه بارها را زیر و رو کند ضمن اینکه بازرسی مستقر در میدان به صورت مستمر کشفیات دارد.

به گفته وی، با این تعداد بسیار محدود بازرسان و با بودجه بسیار بسیار نازل چگونه می توان میادین فروش را بازرسی و کنترل کرد؟ مجلس هم به جای افزایش بودجه نظارت از میزان آن می کاهد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا