ایران 3 پست مدیریتی مجمع ارتباطات رادیوئی را کسب کرد

ایران 3 پست مدیریتی مجمع ارتباطات رادیوئی را کسب کرد

در اجلاس مجمع ارتباطات رادیوئی اتحادیه بین‌المللی ارتباطات دور (ITU) سال 2015، نمایندگان جمهوری اسلامی ایران با رای تمامی کشورهای عضو، سه پست مدیریتی در گروه‌های مطالعاتی را کسب کردند.

به گزارش سرویس فناوری اطلاعات و ارتباطات خبرگزاری تسنیم، در این اجلاس که چهارم تا هشتم آبان ماه در ژنو برگزار شد علیرضا درویشی از رگولاتوری به عنوان معاون گروه مطالعاتی ارتباطات ماهواره‌ای، تقی شفیعی از رگولاتوری به عنوان معاون اجلاس آمادگی کنفرانس جهانی ارتباطات رادیوئی 2019 و امیرحسین نافذ از سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران به عنوان معاون گروه مطالعاتی پخش صدا و تصویر از سال 2016 تا 2019 انتخاب شدند.

مجمع ارتباطات رادیوئی (Radio Communication Assembly) مسئولیت تصویب برنامه کاری گروه‌های مطالعاتی ITU-R، تنظیم ساختارهای مورد نیاز برای اجرای کارها، تعیین اولویت‌ها، انجام و تکمیل مطالعات گروه‌های مطالعاتی را بر عهده دارد.

براساس این گزارش تصویب توصیه‌های ITU-R در مورد مشخصات فنی سیستم‌ها و شرایط بهره‌برداری از آنها، تائید مطالعات فنی و تعیین دستور جلسه کنفرانس‌های جهانی ارتباطات رادیوئی (WRC) از جمله وظایف دیگر مجمع ارتباطات رادیوئی است.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا