استاندار اردبیل مطرح کرد:

سرمایه‌گذاری چینی‌ها در پهنه معدنی مشگین شهر

سرمایه‌گذاری چینی‌ها در پهنه معدنی مشگین شهر

گروه معادن - استاندار اردبیل گفت: با هماهنگی های لازم شرکت چینی ان.اف.سی در بخش پهنه معدنی سبلان شهرستان مشگین شهر سرمایه گذاری می کند.

به گزارش ماین نیوز، مجید خدابخش در دیدار با نمایندگان شرکت چینی ان.اف.سی در اردبیل اظهار داشت: با هماهنگی های لازم شرکت چینی ان.اف.سی در بخش معدن استان اردبیل سرمایه گذاری می کند که امیدواریم همچون نتایج مطلوب سرمایه گذاری این شرکت در حوزه استخراج آلومینیوم از معادن جنوب ایران، در استان اردبیل نیز شاهد نتایج مثبت و موثر باشیم.

وی با اشاره به انجام اقدامات مطالعاتی در 3 پهنه معدنی بزرگ در اردبیل شامل سبلان مشگین شهر، قزل اوزن خلخال و باغرو در جنوب استان، گفت: یکی از بخش های مهم که می تواند زمینه ساز توسعه استان اردبیل شود، بخش معدن بوده که امیدواریم بتوانیم با انجام مطالعات جامع در پهنه های معدنی استان در این زمینه اقدامات موثری را انجام دهیم.

استاندار اردبیل تصریح کرد: روز جمعه نمایندگان شرکت چینی ان.اف.سی از پهنه معدنی سبلان در مشگین شهر بازدید می کنند که تمامی تلاش ما بر این است تا بتوانیم با حمایت از این شرکت زمینه آغاز فعالیت این شرکت را در این پهنه معدنی فراهم کنیم.

خدابخش گفت: انتظار می رود با رسیدن به نتابج مثبت و موثر در این پهنه معدنی عملیات استخراج در این منطقه آغاز شود و از این طریق بتوانیم زمینه توسعه و پیشرفت هر چه بیشتر ظرفیت های استان را در این حوزه شاهد باشیم.

وی بیان کرد: برای بهره برداری از پهنه معدنی سبلان مبلغی در حدود 150 تا 200 میلیون دلار نیاز بوده که این شرکت چینی می تواند با سرمایه گذاری در این پهنه معدنی بعد از بازدیدهای اولیه زمینه ساز استخراج مواد معدنی از این پهنه شود.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا