رالی فلزات فرصتی برای فروش است

رالی فلزات فرصتی برای فروش است

شرکت گلدمن پیش بینی می کند که بازار فلزات طی یک سال آینده تا 20 درصد نزول داشته باشد.

 

رالی فلزات برای سرمایه گذارانی چون گلدمن ساکس که آینده بازار را نزولی می بینند، فرصتی برای فروش استقراضی فراهم می کند. شرکت گلدمن پیش بینی می کند که بازار فلزات طی یک سال آینده تا 20 درصد نزول داشته باشد.
به نقل از بلومبرگ، شاخص بورس فلزات لندن از اواسط ژانویه تا کنون حدود 15 درصد جهش داشت در حالی که گمانه ها درباره سیاست های جدید دولت چین امید جدیدی به حفظ نرخ رشد بزرگترین مصرف کننده فلزات در جهان ایجاد کرد.
اما تحلیل گر شرکت گلدمن ساکس در گزارش 7 مارس خود نوشت که رالی فلزات فرصت خوبی برای فروش استقراضی فلزاتی چون مس و آلومینیوم ایجاد کرده زیرا بعید است که تقاضای چین پاسخگوی عرضه بازار باشد.

 

 

به گفته تحلیل گر این بانک گرچه افت ارزش دلار و ثبت رکورد در میزان اعتبارات دریافتی در ماه ژانویه همراه با رشد قیمت نفت چاشنی شد برای رالی فلزات در سال 2016 اما " فاکتورهای منفی در بازار" که عامل نزول قیمت ها طی 5 سال گذشته بود همچنان به قوت خود باقی هستند.
تحلیل گر بانک گلدمن ساکس می نویسد: "با توجه به رشد قابل توجه قیمت ها و وضعیت ساختاری بازار فلزات اساسی که همچنان ضعیف است، توصیه ما به تولیدکنندگان و سرمایه گذاران بلندمدتی این است که شروع به اعمال استراتژی های پوششی کنند و طی ماه آینده موقعیت های فروش استقراضی در مس و آلومینیوم داشته باشند."

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا