تجمع اعتراضی سهامداران پردیسبان در مشهد

تجمع اعتراضی سهامداران پردیسبان در مشهد

برای دومین بار سهامداران شرکت پردیسبان تجمع اعتراضی آرام برگزار کردند.

حدود 300 نفر از سهامداران پردیسبان قریب یک سال و نیم بلاتکلیفی و سرگردانی ، در پی احقاق حقشان و کمک از دستگاه قضا، دیروز در تجمعی آرام در مقابل دادگستری مشهد تجمع و به نشانه مرگ دسته جمعی و خاموش دچار و برای دومین بار بر روی سنگفرش خیابان ساجدی خوابیدند. 

پس از گذشت 18 ماه از بحث فروش سهام و عملیاتی نشدن پروژه، سهامدارانی که می خواهند پولهایشان را دریافت کنند، هیچ پاسخی از سوی مسئولان فروش پردیسبان دریافت نکرده اند.  سهامداران که هر روز بیش تر از پیش احساس ناامیدی و بلاتکلیفی می کنند و هر روز زندگی های خود را متزلزل تر از پیش می بینند ،تنها خواستار برگشت پول های خود هستند. 

یکی از سهامداران این مجموعه در گفتگو با خبرنگار ما اینگونه عنوان می کند: ابعاد این کلاهبرداری آنچنان عظیم است که خانواده های بسیاری را داغدار کرده است،خانواده هایی که از نداشتن پول برای درمان عزیز خود مستاصل شده اند،خانواده هایی که فرزندان یتیم دارند. 

وی ادامه می دهد: همه این ها بیانگر درد بزرگی است که بر دل های مردم نشسته و امیدی جز دستگیری مقامات قضایی نسبت به وضعیت تاسف بارشان ندارد و با این مشکلات دیگر رمقی در جان هایشان نمانده است. 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا