پارک فناوری هرمزگان در توسعه صنعت فولاد مشارکت می‌کند

پارک فناوری هرمزگان در توسعه صنعت فولاد مشارکت می‌کند

فولاد نیوز: رئیس پارک علم و فناوری استان هرمزگان از برنامه‌ریزی این مجموعه برای مشارکت و نقش آفرینی در تولید ۱۰ میلیون تن فولاد در استان خبر داد.

به گزارش«فولاد نیوز»، علی فتی در نشست مشترک با مدیران صنایع فولاد هرمزگان، اظهار داشت: صنعت فولاد به عنوان یکی از مهم ترین صنایع فعال در استان هرمزگان در زمینه رشد و توسعه منطقه کشور ایفای نقش می‌کند.
وی با اشاره به ظرفیت‌های موجود در بخش صنایع به ویژه فولاد برای توسعه و افزایش فرصت های اشتغال پایدار در هرمزگان بیان داشت: فولاد هرمزگان و دیگر صنایع می‌توانند با اتکا به شرکت‌های دانش بنیان بومی استان در این جهت گام بردارند.
فتی، با بیان اینکه پارک علم و فناوری هرمزگان در پی ایجاد نظام نوآوری در صنایع استان است، بر تعامل و همکاری بیشتر صنایع استان با پارک علم و فناوری هرمزگان تاکید داشت.
رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان به تعاملات سال‌های اخیر پارک علم و فناوری با برخی صنایع اشاره داشت و افزود: برای بهبود تعامل و توسعه روابط نیازمند بررسی‌های کارشناسانه و استفاده از ظرفیت‌های دو طرف است.
وی در ادامه با تاکید بر فراهم‌آوری زمینه شکوفایی و ورود محصولات صنایع به بازار گفت: پارک علم و فناوری با جذب و پذیرش ایده های فناورانه می نتواند در این عرصه خدمات نوین و جذابیت های جدید ارائه دهد.
فتی افزود: انتظار می رود با وجود ظرفیت های بالای صنایع در این استان واحد های فعال در عرصه فناوری و شرکت‌های دانش بنیان از حمایت بیشتری برخوردار شوند.
وی با اشاره به فعالیت بیش از 50 واحد فناور در پارک علم و فناوری هرمزگان تصریح کرد: با استفاده از ظرفیت‌های این واحدها می‌توان علاوه بر تامین برخی از نیاز صنایع زمینه شکوفایی اقتصاد دانش بنیان را هم فراهم آورد.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا