رونمایی از خودرو متعلق به 100 سال آینده

رونمایی از خودرو متعلق به 100 سال آینده

شرکت خودروسازی بی.ام.و به منظور نمایش ظاهر تقریبی خودروهای آینده از طرح مفهومی قابل تغییر در ظاهر و کیفیت رانندگی رونمایی کرد.

به گزارش ایسنا، خراسان، خودروی مفهومی بی.ام.و دارای قابلیت رانندگی معمولی و رانندگی خودکار است که در حالت رانندگی خودکار فرمان خودرو جمع شده و صندلی راننده و سرنشین جلو در وضعیت روبه‌رو قرار می‌گیرد.

مدیر بخش طراحی شرکت خودروسازی بی.ام.و اعلام کرد که در آینده نه چندان دور خودروها به امکاناتی همچون توانایی تغییر در ظاهر خارجی و تغییر در فضای داخلی مجهز خواهند شد.

وی در مورد ویژگی‌های فنی طرح مفهومی این شرکت عنوان کرد: خودروی طرح کانسپت یا مفهومی شرکت بی‌.ام.و قادر است در دو وضعیت رانندگی با عملکرد بالا و رانندگی به صورت خودکار تنظیم شود.

مدیر شرکت خودروسازی بی.ام.و اعلام کرد: تا پایان این دهه حداقل بعضی از تجهیزات خودروهای خودران این شرکت معرفی و در محصولات جدید نصب خواهند شد.

هارال کوگر، رئیس بخش مدیریت و فروش محصولات بی.ام.و در مورد اهداف بلند مدت این شرکت اظهار کرد: شرکت خودروسازی بی.ام.و همواره به دنبال رسیدن به بهترین کیفیت و نوآوری در محصولات جدید است. این تنها یک شعار نیست بلکه مفهوم این ایده را می‌توان در میزان رضایت مشتریان جستجو کرد.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا