مخابرات امکان پرداخت سالانه پنج هزار میلیارد تومان را به دولت دارد

مخابرات امکان پرداخت سالانه پنج هزار میلیارد تومان را به دولت دارد

سرپرست شرکت مخابرات ایران گفت: با مساعدت دولت این امکان وجود دارد که ضمن افزایش اشتغال‌زایی در کشور، سالانه بیش از پنج هزار میلیارد تومان سود به دولت پرداخت شود.

به گزارش نامه‌نیوز، اسدالله دهناد در مراسم افتتاح 242 پروژه مخابراتی یزد با اشاره به این موضوع و بیان اینکه به مدد توسعه‌ها توانستیم انتخابات هفتم اسفند را بدون اختلال پشت سر بگذاریم، اظهار کرد: با مساعدت دولت این امکان وجود دارد که ضمن افزایش اشتغال‌زایی در کشور، سالانه بیش از پنج هزار میلیارد تومان سود به دولت پرداخت شود.

وی گفت: این شرکت در پنج سال بعد از خصوصی‌سازی 20 هزار میلیارد تومان به خزانه دولت پرداخت کرده است.

سرپرست مخابرات ایران با اشاره به اینکه پروژه‌های افتتاحی یزد با سرمایه‌گذاری بالغ بر 520 میلیارد ریال به بهره‌برداری رسیده است، گفت: شرکت مخابرات ایران با برخورداری از هزاران پرسنل مجرب و توانمند، کانون پویایی از متخصصان عرصه فناوری اطلاعات وارتباطات است که این عزیزان مصمم هستند در راستای تحقق اقتصاد مقاومتی و سیاست‌های کلان کشور و به منظور توسعه کمی و کیفی زیرساخت‌های مخابراتی همه توان خود را به کار گیرند.

او افزود: ظرفیت عظیم شرکت مخابرات ایران در خدمت پیشرفت، رونق اقتصادی کشور و سیاست‌های دولت است. در پنج سال بعد از خصوصی‌سازی تاکنون مبلغ 138 هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری کرده‌ایم که 28 هزار میلیارد ریال آن مربوط به سال 1394 است.

سرپرست شرکت مخابرات ایران به سرمایه‌گذاری‌های آینده مخابرات اشاره کرد و گفت: این شرکت در نظر دارد ظرف چهار سال آینده به میزان 7200 میلیارد تومان در بخش تلفن ثابت و هشت هزار میلیارد تومان نیز در بخش تلفن همراه سرمایه‌گذاری کند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا