آغاز اکتشافات هوایی در معادن سمنان تا دو هفته دیگر

آغاز اکتشافات هوایی در معادن سمنان تا دو هفته دیگر

فولاد نیوز: رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از آغاز اکتشافات هوایی و برداشت اطلاعات ژئوفیزیک هوایی طی 15 روز آینده در استان سمنان خبر داد.

به گزارش«فولاد نیوز»، بهروز اسودی گفت: در پی عقد قرارداد با یک مشاور خارجی، یک فروند هواپیما با تجهیزات کامل ژئوفیزیک هوایی به کشور وارد و طی پیگیری‌های مستمر صورت گرفته و حمایت‌های بی‌دریغ استاندار سمنان و همچنین وزارت صنعت، معدن و تجارت و اخذ مجوزهای پروازی قرار است این شرکت خارجی طی 15 روز آینده کار خود را جهت اکتشافات هوایی در استان آغاز کند.
وی گفت: این اکتشافات هوایی از شرق شهر سمنان آغاز و تا غرب شاهرود ادامه می‌یابد و تمامی منطقه پلی متال استان را در بر خواهد گرفت.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان با بیان اینکه این اکتشافات به‌طور همزمان در دو استان دیگر کشور انجام می‌پذیرد افزود: حجم اطلاعات اکتشافی تولید شده در این سه استان 240هزار کیلومتر خطی طی سال 94 و معادل 10 سال گذشته خواهد بود.
اسودی اضافه کرد: همچنین قرار است با همکاری سازمان زمین‌شناسی و اکتشافات معدنی کشور طی 15 روز آینده از طریق سیستم ویدئو کنفرانس آغاز همزمان این پروژه عظیم توسط مقام عالی وزارت صنعت، معدن و تجارت و مسئولان استانی در محل برداشت اطلاعات عملیاتی شود.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا