گزارش معدنی کرباسیان به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

گزارش معدنی کرباسیان به ستاد فرماندهی اقتصاد مقاومتی

معاون وزیر صنعت با بیات اینکه اخیراً گزارشی در مورد نقش بخش معدن و صنایع معدنی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تهیه شده و در اختیار ستاد اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است، گفت: طبق آخرین اکتشافات معدن سنگان یک میلیارد و ۲۰۰ میلیون تن ذخایر سنگ آهن دارد.

 

مهدی کرباسیان، با اشاره به اینکه ظرف دو سال گذشته اکتشافات مناسبی در معدن سنگان اتفاق افتاده است، اظهار داشت: طبق آخرین اکتشافات این معدن یک میلیارد و 200 میلیون تن ذخایر سنگ آهن دارد.
وی با اشاره به اینکه در این معدن پروژه‌های کنستانتره و گندله سازی نیز تعریف شده است، گفت: در یک مقطعی مشکلات نقدینگی واحدهای تولیدی باعث شد تا نتوانیم این دو پروژه را با سرعت بیشتری تکمیل کنیم اما خوشبختانه این موضوع در حال رفع شدن است و در سال آینده در مجموع 7.5 میلیون تن گندله و کنستانتره تولید خواهد شد.
رئیس هیئت مدیره ایمیدرو با اشاره به تأکیدات مقام معظم رهبری در اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی گفت: اخیراً گزارشی در مورد نقش بخش معدن و صنایع معدنی برای تحقق اقتصاد مقاومتی تهیه شده و در اختیار آقای جهانگیری به عنوان فرمانده ستاد اقتصاد مقاومتی قرار گرفته است و او نیز با ارسال این گزارش به دبیرخانه ستاد اقتصاد مقاومتی در اولین جلسه این موضوع را بررسی خواهد کرد.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا