شنبه 22اسفند94؛

بانک پاسارگاد 9درصد از سهام «میدکو» را واگذار می‌کند

بانک پاسارگاد 9درصد از سهام «میدکو» را واگذار می‌کند

بانک پاسارگاد روز 22اسفندماه94، یک میلیارد و 980میلیون سهم شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه را به صورت یکجا و شرایطی می فروشد.


 

بانک پاسارگاد در نظر دارد 9 درصد از سهام شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه را به صورت یکجا و شرایطی در روز 22 اسفندماه94، از طریق بازار اول فرابورس واگذار کند.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی بازار سرمایه (سنا)، بانک پاسارگاد روز 22اسفندماه94، یک میلیارد و 980میلیون سهم شرکت هلدینگ توسعه معادن و صنایع معدنی خاورمیانه را به صورت یکجا و شرایطی می فروشد.

بانک پاسارگاد که بیش از 18درصد از سهام این شرکت را در اختیار دارد، قیمت پایه هرسهم را 3هزار و 500ریال تعیین کرده و این عرضه از طریق بازار اول فرابورس انجام می‌شود. ارزش کل این معامله با توجه به قیمت پایه اعلامی به 6هزار و 930میلیارد ریال می‌رسد که سپرده شرکت در این رقابت 207میلیارد و 900میلیون ریال اعلام شده است.

کارگزاری بانک پاسارگاد که به عنوان کارگزار عرضه کننده نماد معاملاتی «میدکو4» است در تشریح شرایط فروش را اعلام کرد: خریدار موظف است حداکثر طی 4روز کاری پس از انجام معامله 20درصد کل ثمن معامله به صورت نقد به شرکت سپرده‌گذاری مرکزی و تسویه وجوه طی 4روز کاری پس از انجام معامله (T=4) پرداخت کند، یا 2فقره چک با مبالغ مساوی که در مجموع به میزان 80درصد ثمن معامله به فواصل 6ماهه پس از انجام معامله ارایه دهد و یا با ارایه یک فقره ضمانت‌نامه بانکی بدون قید و شرط به میزان 80درصد ثمن معامله ارایه دهد.

یادآور می شود؛ هرسهم «میدکو» امروز در حدود 2هزار و 770ریال معامله می‌شود و بر اساس آخرین اطلاعات منتشر شده از این شرکت، درآمد هرسهم برای سال منتهی به30اسفندماه 1395 با سرمایه 22هزارمیلیارد ریال، مبلغ 145ریال پیش‌بینی شده است.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا