اعتراض برخی مغازه‌داران نسبت به حضور دست‌فروشان

اعتراض برخی مغازه‌داران نسبت به حضور دست‌فروشان

تعداد زیادی از مغازه‌داران در بازار پوشاک واقع در خیابان امیراکرم در اعتراض به حضور دست فروشان، عصر امروز دست به اعتصاب زدند و کرکره‌های مغازه‌هایشان را پایین کشیدند و طی شعارهایی، خواستار جمع‌آوری دست‌فروشان و حمایت از کسبه شدند.

بر اساس گزارش میدانی خبرنگار ایسنا، در سه‌راه جمهوری - خیابان امیر اکرم - تعداد زیادی از فروشندگان پوشاک در اعتراض به حضور دست فروشان، مغازه‌های خود را به حالت نیمه تعطیل و تعطیل درآوردند و کرکره‌های مغازه‌ها را پایین کشیده‌اند. آنها نسبت به این اتفاق تجمع کردند و از نیروی انتظامی که در محل حضور یافته بود خواستار جمع کردن فروشندگان کنار خیابان و حمایت از مغازه‌داران شدند.

سر در برخی مغازه‌ها پلاکاردها و پارچه هایی با جملات اعتراضی درمورد حضور دست فروشان نصب شده بود. بر روی یکی از این پارچه‌ها عنوان شده است که "به دلیل جمع آوری نکردن سد معبر و دستفروشان تا پایان ساعت کاری امروز و فردا (17 اسفند) کسبه بازار میلاد قائم اعتصاب نموده و پاساژ تعطیل است".

اعتراض برخی مغازه‌داران نسبت به حضور دست‌فروشان

برخی فروشندگان می‌گویند این حرکت اعتراضی از امروز آغاز شده است و به گفته آن‌ها شهرداری باید نسبت به جمع آوری دست فروشان اقدام کنند.

نیروی انتظامی در واکنش به اعتراض و تجمع مغازه‌ داران، اعلام کرد که این مسئله به زودی حل و فصل خواهد شد.

اعتراض برخی مغازه‌داران نسبت به حضور دست‌فروشان

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا