رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد وضعیت نابسامان اقتصادی صندوق بازنشستگی فولاد بهبود می‌یابد؟

رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد   وضعیت نابسامان اقتصادی صندوق بازنشستگی فولاد بهبود می‌یابد؟

فولاد نیوز: رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد اقدامات اخیر انجام شده در این صندوق را برای بسامان کردن وضعیت اقتصادی موجود تشریح کرد.

به گزارش«فولاد نیوز»، احمدزاده ، در پاسخ به پرسشی درباره وضعیت نابسامان اقتصادی صندوق بازنشستگی فولاد اظهار کرد: چندی پیش دکتر نوربخش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با حفظ سمت و به دستور وزیر رفاه سرپرستی این صندوق را به مدت شش ماه عهده‌دار شد تا امور را ساماندهی کند.
وی افزود: از جمله برنامه‌های وی ساماندهی شرکت به نحوی است که سودآوری داشته باشند.
رئیس هیات مدیره صندوق بازنشستگی فولاد با بیان اینکه چابک‌سازی و اصلاح ساختار نیروی انسانی از دیگر ماموریت‌های سرپرست جدید است، گفت: ایجاد تغییراتی در ساختار اجرایی و مدیریت شرکت‌ها، ساده‌سازی امور و تقویت خدمت‌رسانی به بازنشستگان نیز در دستور کار قرار دارد.
به گزارش ایسنا، سید تقی نوربخش، مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی نیز هفته گذشته درباره دلیل سرپرستی‌اش در صندوق بازنشستگی فولاد گفت: صندوق فولاد با تامین اجتماعی ادغام نشده است بلکه سرپرستی‌اش به مدت شش ماه به دلیل نیاز به هم‌افزایی و رسیدگی به امور منابع و مصارف صندوق بر عهده بنده گذاشته شده است.
وی افزود: اکنون اقدامات موثری در حال انجام است. این صندوق 86 هزار مستمری‌بگیر دارد. بازنگری محاسبات بیمه‌ای و تجدید ارزیابی منابعی که از دولت تخصیص می‌یابد از جمله اقدامات موثری است که در این مدت در صندوق فولاد انجام شده است.


بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا