علاوه بر "ساینا":

"دسانکو" هم با ۱۰ درصد می آید/سه شنبه دو عرضه اولیه/ جزییات عرضه

زمان قعطی عرضه اولیه دیگر شرکت تازه وارد فرابورس مشخص شد و سه شنبه جاری علاوه بر "ساینا" ، ۱۰ درصد سهام داروسازی سبحان انگولوژی با نماد "دسانکو" عرضه می شود.

به گزارش پایگاه خبری بورس پرس، درحالی زمان قطعی عرضه اولیه 10 درصد سهام صنایع بهداشتی ساینا، سه شنبه جاری با 10 میلیون سهم تعیین شد که در همان روز ، 10 درصد از سهام دیگر شرکت تازه وارد فرابورس یعنی داروسازی سبحان انکولوژی هم عرضه اولیه می شود.

به این ترتیب ، فردا 18 اسفند 38 میلیون سهم و 100 هزار سهم این شرکت با نماد "دسانکو" در بازار دوم معاملات فرابورس عرضه اولیه می شود.

در این عرضه 23 میلیون سهم برای کشف قیمت و 15 میلیون و 100 هزار سهم دیگر برای معامله گران آنلاین تخصیص یافته و  سهمیه هر ایستگاه کارگزاری با همه شعب نیز 230 هزار سهم تعیین شده است. در این عرضه، صندوق های سرمایه گذاری سهمیه ایی ندارند.

براساساس این گزارش، این شرکت با سرمایه 38.1 میلیارد تومانی از 26 بهمن به عنوان شصت و ششمین شرکت در بازار دوم معاملات فرابورس درج شده است. سهامداران این شرکت گروه داروئی سبحان و سرمایه گذاری البرز با مالکیت 70 و 30 درصدی هستند.

حمید مصطفوی مدیرعامل این شرکت یکشنبه پیش توضیحاتی درباره آخرین وضعیت مالی و عملیاتی "دسانکو" به بورس پرس داده (boursepress.ir/news/23959) و قرار است فردا دوشنبه نیز برنامه خبری برگزار کند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا