رییس اتاق اصناف به ایسنا خبر داد

افزایش برندها در نمایشگاه بهاره امسال/ استقبال زیاد از پوشاک

افزایش برندها در نمایشگاه بهاره امسال/ استقبال زیاد از پوشاک

هر ساله برگزاری نمایشگاه بهاره به عنوان عرضه مستقیم کالا با حاشیه‌ها و اعتراضاتی همراه می‌شود و امسال هم با توجه به رکود موجود در بازار، برگزاری این نمایشگاه با اعتراضات بیشتری همراه بود که البته سرانجامی هم نداشت و به گفته رییس اتاق اصناف، در نمایشگاه امسال برندهای زیادی نسبت به سال‌های قبل شرکت کرده‌اند که با استقبال زیادی از سوی مردم نیز مواجه شده است.

علی فاضلی در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: برای تامین امنیت نمایشگاه بهاره امسال فشار زیادی را تحمل کردیم تا مردم آسیب کمتری ببینند و هزینه‌های زیادی برای امنیت و حراست آنجا انجام دادیم.

وی با بیان این‌که دلیل مخالفت اصناف با برگزاری نمایشگاه بهاره، فراهم نبودن زیرساخت‌های لازم برای برگزاری آن است، گفت: کلان‌شهری مثل تهران نیاز به چنین مجموعه‌ای دارد ولی باید زیرساخت های آن نیز فراهم باشد.

فاضلی با بیان اینکه استقبال بسیار زیادی از نمایشگاه بهاره امسال صورت گرفت، عنوان کرد: نکته جالب این بود که بعضی از اجناس بنگاه‌های صنفی به ویژه پوشاک به سرعت به اتمام رسید و دوباره کالاهای جدید برای ارسال به نمایشگاه قیمت‌گذاری و ارسال شد.

رییس اتاق اصناف ایران در عین حال بیان کرد: اصناف می‌توانستند در این ایام فروش فوق‌العاده را جایگزین نمایشگاه بهاره کنند که البته با وجود مخالفت ما این نمایشگاه برگزار شد. به اعتقاد بنده فضای نمایشگاه که البته بهتر است به عنوان فروشگاه‌های بهاره نام‌گذاری شود، فضای مناسبی برای حضور مردم نیست.

فاضلی تاکید کرد: یکی از نکات مهم نمایشگاه امسال حضور برند‌های بیشتر در مقایسه با سال های گذشته است. همچنین قیمت‌گذاری کالاها نیز توسط اتحادیه‌های مربوطه صورت گرفت و در عین حال بازرسان نیز فعالیت‌های خود را با جدیت بیشتری انجام می‌دهند.

وی در پاسخ به اینکه همزمان با این نمایشگاه‌ها در مکان‌های دیگری نیز شاهد برگزاری نمایشگاه‌های بهاره هستیم، تاکید کرد: برگزاری نمایشگاه در هر سطحی، به هر عنوانی و تحت هر شرایطی غیرقانونی است و در حال حاضر نمایشگاه بهاره فقط در پنج نقطه مصلای تهران، حکیمیه تهرانپارس، بوستان ولایت، پارک ارم و فرهنگسرای خاوران از تاریخ 12 اسفند آغاز شده و تا 21 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا