در گفت‌وگو با ایسنا عنوان شد

برخی شهرک‌های صنعتی تهران مشکلات زیست محیطی دارند

برخی شهرک‌های صنعتی تهران مشکلات زیست محیطی دارند

مسئول شرکت‌های خدماتی شهرک صنعتی شمس‌آباد معتقد است که برخی شهرک‌های صنعتی تهران هنوز دچار مشکلات زیست محیطی هستند و ساخت تصفیه‌خانه‌ها در این شهرک‌ها نیازمند رسیدگی دقیق‌تر است.

نعیم شجاع‌الدین در گفت‌وگو با خبرنگار ایسنا، با بیان اینکه امروز صنعت کشور زمین‌گیر شده و کسی توقع معجزه ندارد، اظهارکرد: صنعتگران سال‌هاست که این مشکلات را تحمل و برای حل آن‌ها خودشان راه‌حل‌هایی را پیدا می‌کنند.

وی با تاکید بر اینکه باید مراعات حال واحدهای مستقر در شهرک‌های صنعتی را بکنیم، ادامه داد: شهرک‌های صنعتی تهران 48 درصد از ظرفیت صنایع کوچک ایران را در خود جا داده است و این در حالی است که در برخی شهرک‌ها هنوز مشکلات زیست محیطی وجود دارد.

رئیس پیشین هیات امنای سراسری شهرک‌های صنعتی ایران افزود: برخی شهرک‌های صنعتی نیاز به رسیدگی دقیق‌تری در مورد ساخت تصفیه‌خانه‌ها دارند که امیدواریم این موضوع در سال آینده مورد توجه بیشتری قرار گیرد.

شجاع‌الدین با بیان اینکه این روند موجب ایجاد مشکلات بیشتر برای واحدهای صنعتی مستقر در شهرک‌ها می‌شود، ادامه داد: امیدواریم که با پایان سال 1394 و آغاز سال جدید بخشی از مشکلات و مسائل اقتصادی واحدهای صنعتی که در شهرک‌های صنعتی مستقر هستند حل شود.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا