چرا ۸۳۵ واحد صنعتی استان کرمان غیر فعال شده اند؟

چرا ۸۳۵ واحد صنعتی استان کرمان غیر فعال شده اند؟

فولاد نیوز: مدیر عامل شهرک های صنعتی با اشاره به اینکه اکنون 835 واحد صنعتی غیر فعال هستند ، گفت: برخی ازاین واحد های تولیدی به دلیل مشکلات در تخصیص زمین ،دیوار کشی ، نصب سوله ، ماشین آلات وعدم بهره برداری راکد مانده اند و ما بقی به ...

به گزارش«فولاد نیوز»، مجید غفاری در رابطه با دغدغه های اصلی واحد های صنعتی در شرایط تحریم ، گفت : بزرگترین عامل کم کاری واحد های صنعتی در شهرک ها ، موانع تولید است.
مدیر عامل شهرک های صنعتی استان کرمان در ادامه افزود : دولت نسبت به رفع دغدغه های تولید قوانینی را وضع و تدوین نموده که آئین نامه های اجرایی آن ها در دست بررسی است.
این مقام مسئول با ارائه گزارشی از سال گذشته اذعان کرد :کل واحد های به بهره برداری رسیده تاکنون ۱۴۴۹ واحد می باشد که در سال ۹۳ قریب به ۱۱۰ آنها در شهرک ها و نواحی صنعتی استان بوده است، در حال حاضر برای ۲۳۴۱۴ نفر اشتغال ایجاد شده که در سال ۹۳ حدود ۲۰۱۷ نفر می باشد .
وی با بیان اینکه در حال حاضر ۴۲ شهرک و ناحیه در حال فعالیت می باشند ابراز کرد : در این شهرک ها ۲۵۰۳ کار گاه و واحد تولیدی فعالیت مستمر دارند و تعداد ۳۷ شهرک و ناحیه صنعتی در حال واگذاری می باشد .
غفاری با اشاره به اینکه اکنون ۸۳۵ واحد صنعتی غیر فعال هستند ، عنوان کرد : برخی ازاین واحد های تولیدی به دلیل مشکلات در تخصیص زمین ،دیوار کشی ، نصب سوله ، ماشین آلات وعدم بهره برداری راکد مانده اند و ما بقی به علت کمبود نقدینگی ، عدم دریافت تسهیلات برای تامین مواد اولیه ، فقدان بازار واختلاف شرکا از عرصه فعالیت خارج شده اند.
این مقام مسئول در پایان با بیان اینکه شهرک ها عمدتا صنعتی بوده ودر زمینه معادن هیچ گونه فعالیتی ندارند ابراز کرد : شهرک های صنعتی کرمان ۱و۲ ،جیرفت ۱و۲ ، سیرجان ۱و۲ و رفسنجان ۱ در اوج تولید هستند .
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا