تجمع اعتراضی بازنشستگان مقابل پاستور

تجمع اعتراضی بازنشستگان مقابل پاستور

صبح امروز تعدادی از بازنشستگان با حضور در خیابان پاستور مقابل نهاد ریاست جمهوری اعتراض خود را نسبت به نحوه محاسبه حقوق بازنشستگی خود توسط سازمان تأمین اجتماعی اعلام کردند.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، این بازنشستگان اعلام کردند، قرار بود براساس مصوبه مجلس در سال 86 سازمان تأمین اجتماعی با در نظر گرفتن 5 سال تشویقی با بازنشستگی افرادی که 25 سال کار کرده بودند موافقت و حقوق بازنشستگی آنها را متوسط حقوق 2 سال آخر خدمت آنها با محاسبه سنوات تشویقی پرداخت کند. اما وقتی این افراد بازنشسته شدند نه تنها حقوق آنها کمتر تعیین شد بلکه سنوات تشویقی هم برای آنها در نظر گرفته نشده است.

یکی از این بازنشستگان با بیان اینکه من 7 سال پیش بازنشسته شده بودم به خبرنگار تسنیم گفت: ما به اعتماد این قانون بازنشسته شدیم اما گویا سازمان تأمین اجتماعی سال 92 با اعتراض به دیوان عدالت اداری رأی دیوان را دریافت و نسبت به اجرای به قانون ممانعت کرده است.

به گزارش تسنیم، این تعداد از بازنشستگان حدود 2 ساعتی با تجمع در خیابان پاستور اعتراض خود را نسبت به اقدام سازمان تأمین اجتماعی اعلام کردند اما در نهایت با ورود نیروی انتظامی این تجمع پایان یافت.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا