تسنیم خبر می دهد

ابراز تمایل شرکت ایتالیایی- انگلیسی برای سرمایه‌گذاری در انرژی‌های نو ایران

ابراز تمایل شرکت ایتالیایی- انگلیسی برای سرمایه‌گذاری در انرژی‌های نو ایران

شرکت ایتالیایی - انگلیسی SWS برای سرمایه گذاری در بخش انرژی های نوی ایران ابراز تمایل کرد.

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مدیران شرکت SWS که یک شرکت ایتالیایی - انگلیسی است، با حضور در تهران و کسب اطلاع از جزئیات نحوه سرمایه گذاری در ایران، ابراز تمایل کردند که در بخش انرژی های نوی ایران سرمایه گذاری کنند.

این شرکت به صورت یک گروه که شامل شرکت های زیرمجموعه فعالی در زمینه ایجاد زیرساختها در بخش های مختلف راهسازی، راه آهن، انرژی، سدسازی و پلسازی است، فعالیت می کند و تاکنون در زمینه های مورد فعالیت خود، در  بخش های مختلف دنیا اقدام به سرمایه گذاری کرده است.

مدیران شرکت SWS در جلسه ای با حضور مدیران سازمان انرژی های نوی ایران حضور یافتند و سوالات خود را در خصوص نحوه سرمایه گذاری، تعرفه های خرید تضمینی برق، دوره بازگشت سرمایه، تضامین سرمایه گذاری، نحوه تحویل زمین و ... پرسیدند و پس از پاسخگویی کارشناسان سانا، تمایل خود را برای سرمایه گذاری در این بخش اعلام کردند.

این شرکت تاکنون تجربه های مختلفی در ساخت نیروگاههای برقآبی کوچک و بزرگ، نیروگاههای خورشیدی، بادی و زمین گرمایی دارد و بیشترین ابراز تمایل مدیران این شرکت برای فعالیت در بخش زمین گرمایی ایران بوده است.

مذاکرات انجام شده بین مدیران شرکت SWS و مدیران سازمان انرژی های نوی ایران به عقد هیچ گونه تفاهمنامه یا قرارداد نینجامید؛ اما مقرر شد تا در صورت تمایل این شرکت برای عقد قرارداد، بررسی های بیشتری روی ظرفیت های مختلف سرمایه گذاری در بخش انرژی های نوی ایران با اطلاعاتی که در اختیارشان قرار گرفته داشته باشند و تصمیم مشخص خود را برای سرمایه گذاری در بخش های مورد نظر به سازمان انرژی های نوی ایران اعلام کنند. در این صورت، زمان جلسات بعدی برای عقد تفاهم نامه یا قرارداد مشخص خواهد شد.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا