افزایش تولید شاسی‌بلند گران جهان

افزایش تولید شاسی‌بلند گران جهان

اقتصاد > صنعت - دنیای اقتصاد نوشت: ولفگانگ دورهایمر، مدیرعامل شرکت بنتلی اعلام کرد این شرکت افزایش تولید خودروی بنتایگا، گران‌ترین شاسی‌بلند جهان را در دست بررسی دارد.

دورهایمر در مصاحبه‌ای گفت بنتلی در ماه دسامبر ظرفیت تولید بنتایگا را از 3 هزار و 600 دستگاه به 5 هزار و 500 دستگاه افزایش داد اما 10 هزار پیش سفارش دریافت کرده است.
قیمت این خودرو حدود 200 هزار یورو(217100 دلار) است. او افزود:«ما درحال بررسی این مساله هستیم که آیا می‌توانیم تولید را بازهم افزایش دهیم یا خیر. فعالیت در کارخانه بنتلی در کرو واقع در انگلستان با تمام قوا درحال انجام است.» او همچنین گفت: بنتلی برای اینکه بتواند تولید را افزایش دهد، نیازمند شیفت‌های کاری بیشتر در این کارخانه است.
دورهایمر گفت؛ بنتلی قصد دارد فهرست انتظار برای دریافت بنتایگا را تا حد امکان کوتاه کند و این کار فرآیندی است که باید گام به گام انجام شود. درحال حاضر زمان انتظار برای دریافت بنتایگا یک سال است. مرکز تحقیقاتی آی‌اچ‌اس آتوموتیو پیش‌بینی می‌کند فروش این خودرو از 93 هزار و 554 دستگاه در سال گذشته میلادی به بیش از 111 هزار دستگاه تا سال 2020 خواهد رسید.

3939

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا