منشور حقوقی بیمه گذاران در بوته سنجش سازمان حمایت

منشور حقوقی بیمه گذاران در بوته سنجش سازمان حمایت

اقتصاد > بازار مالی - نسیم آنلاین نوشت:‌ کارشناسان و ارزیابان سازمان حمایت چرخه فعالیت های این مجموعه از صدور تا مرحله پرداخت خسارت را درطول سال گذشته و جاری بررسی و فعالیت های انجام شده را درراستای حمایت ازحقوق مصرف کنندگان دانستند.

برهمین اساس از خدمات بیمه ایران که منشور حقوق بیمه گذاران خود را رعایت نموده و به آن پایبند می باشد، برای نخستین بار با اهدای تندیس طلایی قدردانی شد.

در همین ارتباط و در همایشی که به همین منظور همزمان با روز ملی حمایت از حقوق مصرف کنندگان، در مرکز همایش‌های بین‌المللی سازمان صداوسیمای جمهوری اسلامی ایران برگزار شد تندیس طلایی سازمان حمایت به سید عباس حسینی رییس هیات مدیره و مدیرعامل بیمه ایران اهدا شد.

تندیس طلایی به سازمان و شرکت هایی که در دو سال متوالی گواهینامه رعایت حقوق مصرف کنندگان را دریافت کرده باشند و درسال سوم شرایط اختصاصی لازم را کسب کنند تعلق می گیرد.

پانزدهمین دوره اعطای گواهینامه رعایت حقوق مصرف‌کنندگان به همت انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و با پشتیبانی سازمان حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان برگزار شد.

محمدرضا نعمت‌زاده، وزیر صنعت، معدن و تجارت، سید محمدحسن ابوترابی‌فرد، نایب رئیس مجلس شورای اسلامی، سید محمود نوابی، معاون وزیر و رئیس سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان و سید محمد جعفری رییس انجمن ملی حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان و جمع کثیری از مدیران بنگاه‌های نمونه تولیدی و خدماتی کشور در این همایش شرکت داشتند.

 

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا