سیگار تازه ایرانی سال آینده به بازار می آید

سیگار تازه ایرانی سال آینده به بازار می آید

تهران- ایرنا- مدیرعامل شرکت دخانیات ایران اعلام کرد: سال آینده، سیگارهای جدید مطابق با استانداردهای روز دنیا تولید و به بازار عرضه می شود.

به گزارش شرکت دخانیات ایران، «محمدحسین برخوردار» اضافه کرد: تولید سیگارهای جدید در بسته بندی های مطلوب و مناسب، بر اساس درخواست بازار مصرف و رعایت استانداردهای بین المللی در میزان قطران و نیکوتین و مطابق با ذائقه مصرف کنندگان خواهد بود.
وی افزود: شرکت دخانیات ایران در نظر دارد محصولات تازه خود را با کیفیت بسیار بالا و با استفاده از آخرین روش های روز دنیا تولید و عرضه کند.
به گفته وی، شرکت دخانیات ایران با دعوت از شرکت های بزرگ بین المللی و دیگر کشورهای پیشرو در ساخت فیلتر، گام های موثری را برای کاهش ضررهای سیگار و استاندارد سازی تولید تازه خود برداشته است.
مدیرعامل شرکت دخانیات ایران گفت: محصولات جدید، پس از تست کلینیکی و تست بازار و نیز اطمینان از کیفیت مطلوب آن به تولید انبوه می رسد.
وی هدف این شرکت از تولید محصولات تازه را توجه ویژه به سلامت مصرف کنندگان، تامین نیاز بازار مصرف و صادرات، کاهش وابستگی به واردات سیگار، مبارزه جدی با محصولات دخانی قاچاق و بی کیفیت و توجه به ذائقه مصرف کنندگان اعلام کرد.
بر اساس اطلاعات شرکت دخانیات ایران، سالیانه 67 میلیارد نخ سیگار در کشور مصرف می شود که از این رقم، 16 میلیارد نخ به صورت رسمی و 24 میلیارد نخ به شکل قاچاق وارد کشور می شود و بقیه را واحدهای داخلی کشور تولید می کنند.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا