مذاکره همزمان سایپا با رنو، سیتروئن و کیا

مذاکره همزمان سایپا با رنو، سیتروئن و کیا

مدیرعامل سایپا با بیان اینکه بزرگترین مشکل این شرکت سرمایه در گردش بود، گفت: تا پایان سال گذشته بدهی این شرکت سه‌هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان بود اما با مهندسی مالی انجام‌شده تا پایان سال جاری این موضوع حل خواهد شد.

 

مهدی جمالی، در خصوص برخی خبرها مبنی بر احتمال تغییر مدیرعامل شرکت خودروسازی سایپا، اظهار داشت: من اصلاً به این شایعات توجهی ندارم. هر کجا که رفته‌ام براساس یک برنامه مدون کار کرده‌ام. در سایپا هم برنامه‌های خود را شروع کرده‌ام.
وی با اشاره به اینکه تا پایان امسال سهامداران شاهد وضعیت مناسب این شرکت خواهند بود، افزود: در سال آینده هم مصرف کنندگان شاهد اقدامات من در شرکت سایپا خواهند بود. مطمئن باشید روند سایپا به‌طور کامل تغییر کرده و بازار سهام وضعیت فعلی شرکت را نشان می‌دهد.
مدیرعامل سایپا در رابطه با بدهی‌های این شرکت هم گفت: این موضوعات حتماً مرتفع خواهد شد. در شرکت مهندسی مالی انجام شده و از این بعد دریافت تسهیلات به‌راحتی انجام می‌شود.
جمالی با بیان اینکه بزرگترین مشکل سایپا سرمایه در گردش بود، اضافه کرد: تا پایان سال گذشته بدهی این شرکت سه‌هزار و 200 میلیارد تومان بود اما با مهندسی مالی انجام شده تا پایان سال این موضوع حل خواهد شد.
وی در خصوص همکاری‌های بین المللی سایپا با شرکت‌های خودروسازی افزود: سایپا قرار نیست با پژو همکاری کند بلکه امروز در حال مذاکره با سیتروئن هستیم علاوه بر آن مذاکره با "کیا" نیز آغاز شده است.
مدیرعامل سایپا اضافه کرد: علاوه بر این دو شرکت، با رنو نیز در حال مذاکره هستیم، البته رنو در تولید مشترک قرار نیست با ایران خودرو همکاری کند.

 

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا