آیا آمریکا به صدر لیست واردکنندگان کالا به ایران راه یافته است؟

آیا آمریکا به صدر لیست واردکنندگان کالا به ایران راه یافته است؟

در هفته ای که گذشت کشورهای چین، ایالت متحده آمریکا، جمهوری کره، ایالت متحده عربی، آلمان، روسیه و لیتوانی در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفتند.

به گزارش ایسنا، بر اساس آمار منتشر شده از سوی سامانه برخط گمرک جمهوری اسلامی ایران، در روز سه شنبه پنجم اسفند ماه کشورهای چین، ایالت متحده آمریکا و جمهوری کره در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفتند.

همچنین در روز چهارشنبه ششم اسفند کشورهای چین، جمهوری کره و ایالت متحده عربی در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران جای گرفتند.

در روز پنجشنبه هفتم اسفند ماه، کشورهای چین، هند و جمهوری کره در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفتند.

در روز شنبه هشتم اسفند ماه نیز کشورهای چین، هند و جمهوری کره به ترتیب در صدر لیست کشورهای عمده طرف معامله واردات کالا به ایران قرار گرفتند.

همچنین در روز یکشنبه نهم اسفند ماه نیز به ترتیب کشورهای چین، المان و جمهوری کره در صدر لیست کشورهای واردکننده کالا به ایران قرار گرفتند.

روز دوشنبه دهم اسفند نیز سه کشور چین، جمهوری کره و امارات متحده عربی در صدر لیست واردات کالا به ایران قرار گرفتند.

و در روز سه شنبه یازدهم اسفند ماه نیز کشورهای چین، فدراسیون روسیه و لیتوانی در صدر لیست کشورهای واردکننده کالا به ایران قرار گرفتند.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا