معاون ایدرو : صنعت کشور در حال تغییر است

معاون ایدرو :  صنعت کشور در حال تغییر است

فولاد نیوز: ‌معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع (ایدرو) گفت: وضعیت اقتصاد به خصوص بخش صنعت کشور در حال تغییر است.

به گزارش«فولاد نیوز»، رمضانعلی صادق‌زاده اظهار کرد: اغلب کشورهای پیشرفته دنیا به این باور قطعی رسیده‌اند که ایران می‌تواند به کانون صنعتی منطقه تبدیل شود، زیرا پیشینه مستحکمی دارد.
وی اضافه کرد: در راستای رعایت خطوط قرمز باید همه گروه‌های سیاسی با سلیقه‌های متفاوت از اعمال سلیقه‌های مختلف پرهیز کنند تا ایران به اهداف سند چشم‌انداز دست یابد.
صادق‌زاده خاطرنشان کرد: در مذاکرات ایران با گروه 5+1 که تعاملی برد - برد است کاملا واضح است که امتیازاتی گرفته و امتیازاتی داده می‌شود. در حال حاضر مصلحت کشور ایجاب می‌کند که تلاش‌های کنونی مردان سیاست خارجی ادامه یابد.
وی گفت: در درازمدت به طور کامل مشخص می‌شود که مذاکرات به نفع جمهوری اسلامی ایران است و این یک فرصت برای کشور محسوب می‌شود.
معاون سازمان گسترش و نوسازی صنایع اضافه کرد: با توجه به اینکه انسان آگاه در مشکلات فرصت‌ها را می‌بیند و افراد غیرمطلع در فرصت‌ها مشکل را بزرگنمایی می‌کنند، لازم است از ظرفیت‌های امروز مذاکرات به نحو احسن استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه در دولت هفتم نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی بوده است، ادامه داد: گیلان با جاذبه‌های فراوانی که دارد می‌تواند برای تولید ثروت مردم استان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
صادق زاده تصریح کرد: روند اقتصاد به خصوص در بخش صنعت در کشور در حال تغییر است و امیدواریم گیلان هم به تحولات چشمگیری در این بخش دست یابد.
منبع: ایسنا
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا