معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی:

لایحه بودجه چند دوازدهم سیگنال‌های خوبی به سرمایه‌گذاران نمی‌دهد

لایحه بودجه چند دوازدهم سیگنال‌های خوبی به سرمایه‌گذاران نمی‌دهد

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی با اشاره به مخالفت دولت با ارائه لایحه بودجه چند دوازدهم گفت: لایحه دو دوازدهم و یا چند دوازدهم به سرمایه گذاران سیگنال های خوبی نمی دهد از این رو اصراری به دادن آن نیست .

به گزارش خبرگزاری تسنیم، معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی در برنامه تیتر امشب شبکه خبر  در خصوص تعیین قیمت 40 دلاری برای نفت در بودجه سال آینده گفت : بر اساس پیش بینی سازمان های پیش بینی کننده قیمت نفت همچون  مدلی که اوپک برای سال 2016 برآورد کرده است حدود 40 دلار را نشان می دهد  .

علیرضا صالح افزود : اما اینکه بگوییم  دقیقا  نفت چقدر می شود هیچ کس نمی تواند دقیق  ادعا کند  که قیمت  نفت را پیش بینی می کند .

وی گفت : سهمیه ما را در اوپک کشورهایی همچون عربستان  گرفته اند  و ما امروز باید  ورود کرده و سهمیه خودمان را پس بگیریم  .

صالح درباره علت تاخیر ارائه لایحه بودجه نیز گفت : قبل از تعیین  تکلیف شدن  بحث برجام  و عملیاتی شدن آن  نمی توانستیم  درباره فروش نفت تصمیم بگیریم و بلافاصله پس از آنکه  موضوع انجام شد منابع را  بر روی  فروش دو میلیون  و 250 هزار بشکه گذاشتیم  .

 صالح که اصرار  داشت  بحث لایحه  با تلاش مجلس می تواند  به فروردین  برسد  در پاسخ به این سوال که چرا نمی خواهید   لایحه چند دوازدهم بدهید  گفت : لایحه دو دوازدهم و یا چند دوازدهم به سرمایه گذاران  سیگنال های خوبی نمی دهد  از این رو  اصراری به دادن آن نیست .

معاون سازمان مدیریت و برنامه ریزی درباره  وضعیت یارانه ها در بودجه 95 نیز گفت : یارانه ها به همان رویه سابق پرداخت می شود  که البته  بحث یارانه ها  بیرون از بودجه عمل می شود.

صالح همچنین  گفت : برنامه ششم توسعه در قالب اقتصاد مقاومتی تهیه  شده است.

انتهای پیام//

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا