بازنشستگان صنعت فولاد، 3 ماه است حقوق نگرفته‌اند

بازنشستگان صنعت فولاد، 3 ماه است حقوق نگرفته‌اند

فولاد نیوز: رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم از مرکز پژوهش‌ها خواست تا تحلیل کارشناسی خود در خصوص توافق هسته‌ای را به نمایندگان مجلس ارائه دهد.

به گزارش«فولاد نیوز»، محمدمهدی زاهدی در تذکر شفاهی خواستار پرداخت حقوق و مطالبات رزمندگان معسر طبق قانون بودجه سالجاری شد.
نماینده مردم کرمان در مجلس خطاب به رییس‌جمهور و وزیر تعاون متذکر شد: حدود 3 ماه است که بازنشستگان صنعت فولاد بیش از 13 استان کشور حقوق دریافت نکرده‌اند. شما چطور با این قشر مستضعف این گونه رفتار می‌کنید؟ اکثر آنان از بیماری مزمن تنفسی رنج می‌برند و هیچ کس به داد سلامتی آنان نمی‌رسد و حقوق‌شان هم پرداخت نمی‌شود. شما بگویید این مردم چگونه زندگی کنند.
رییس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس نهم خواستار اجرایی شدن نظام واقعی رتبه‌بندی توسط وزارت آموزش و پرورش شد و افزود: چیزی که تحت عنوان نظام رتبه‌بندی قرار است از ابتدای مهرماه اجرایی شود در حقیقت رتبه‌بندی واقعی معلمان نیست. بازنشستگان فرهنگی از نظر اقتصادی در عسر و حرج هستند و پاسخگوی مخارج زندگی‌شان نیستند.
وی خواستار گازرسانی به شهرستان کوهساران استان کرمان شد.
زاهدی در تذکری به وزیر کشور مدعی شد که برخی فرمانداران و بخشداران در استان‌ها فعالیت‌های سیاسی انتخاباتی را از هم اکنون آغاز کرده‌اند.
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا