بررسی دادوستدهای تالار پتروشيمی در هفته گذشته؛

بازگشت رونق به معاملات گروه پلیمری

بازگشت رونق به معاملات گروه پلیمری

معاملات محصولات پلیمری در هفته ای که گذشت با رونق همراه شد.

به گزارش «پایگاه خبری بورس کالای ایران»، نشانه های ثبات در بازار نفت و ارز و همچنین رشد قیمت محصولات پلیمری در بازارهای جهانی، از دلایلی بود که بازیگران بازار پتروشیمی را برای ورود به مبادلات ترغيب کرد.

این در حالی است که طی دو هفته اخیر افت قیمت ها و نگرانی از روند کاهشی قیمت دلار سبب شده بود تا اکثر معامله گران با احتیاط وارد معاملات شوند.

با این حال در هفته ای که گذشت محصولاتی همچون پلی استایرن های معمولی، مقاوم و انبساطی، پلی اتیلن های سبک فیلم و خطی، پلی اتیلن سنگین اکستروژن «ایکس تری» و پی وی سی ها با رقابت از سوی خریداران مواجه شدند.

به گفته کارشناسان بازار برخی از محصولات پلیمری با توجه به کاهش حجم عرضه ها در بازار داخل و تغییر روند بازار های جهانی با حجم بیشتری از تقاضا نسبت به هفته های قبل روبه رو شدند.

در همین حال در بازار پلی اتیلن سنگین اکستروژن نیز با توجه به قرار گرفتن در فصل مصرف، شاهد رونق در معاملات این کالاها بودیم.

در بازار محصولات شیمیایی نیز در هفته ای که گذشت شاهد افزایش تقاضا و رقابت در گروه شیمیایی ها بودیم؛در اين بين محصولات پتروشیمی شازند نسبت به کالاهای دیگر بیشتر مورد توجه قرار داشتند.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا