بازدید استاندار تهران از نمایشگاه بهاره پارک ارم پایتخت/مردم از کیفیت و قیمت اجناس رضایت دارند

بازدید استاندار تهران از نمایشگاه بهاره پارک ارم پایتخت/مردم از کیفیت و قیمت اجناس رضایت دارند

استاندار تهران با اشاره به افزایش کیفیت برگزاری نمایشگاه های بهاره پایتخت گفت: بررسی ها نشان می دهد مردم از قیمت و کیفیت اجناس ارائه شده در این نمایشگاه ها نسبت به گذشته رضایت بیشتری دارند.

سیدحسین هاشمی روز پنجشنبه در حاشیه بازدید از نمایشگاه بهاره پارک ارم در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در دو سال گذشته بر افزایش کیفیت برگزاری، استانداردسازی و رضایت بیشتر مردم و غرفه داران این نمایشگاه ها تاکید داشتم که خوشبختانه امسال روند رو به رشدی مشاهده می شود.
وی با تاکید دوباره به اهمیت موضوع کیفیت در برگزاری این نمایشگاه ها تصریح کرد: بدون تردید امسال از لحاظ شکل برگزاری، جانمایی و فضای غرفه ها شاهد پیشرفت قابل ملاحظه ای نسبت به سال گذشته هستیم.
استاندار تهران از اتاق اصناف تهران و اتحادیه های صنفی مشارکت کننده برای برقراری نظم مناسب و افزایش کیفیت اجناس ارائه شده در این نمایشگاه ها تشکر کرد.
هاشمی در پاسخ به پرسش خبرنگار ایرنا مبنی بر مخالفت برخی اتحادیه ها و اصناف با برگزاری نمایشگاه های بهاره نیز گفت: برپایی نمایشگاه های فروش فوق العاده در تمام کشورهای جهان مرسوم است که در برخی موارد اجناس ارائه شده در آن ها از تخفیف های 70 تا 90 درصدی برخوردارند.
استاندار تهران تاکید کرد: تضادی بین برگزاری نمایشگاه های بهاره و فروش فوق العاده واحدهای صنفی وجود ندارد و بین این دو تفاوت های زیادی وجود دارد.
وی از درخواست رئیس اتاق اصناف تهران برای برگزاری شمار بیشتری از نمایشگاه های بهاره در تهران با توجه به درخواست اتحادیه های صنفی خبر داد و گفت: می توان با افزایش تعداد غرفه ها یا نمایشگاه ها در نقاط مختلف سطح شهر تهران زمینه حضور اعضای بیشتری از اتحادیه های صنفی را فراهم کرد.
هاشمی خاطرنشان کرد: حتی می توان این نمایشگاه ها را در فصول مختلف سال همچون ایام نزدیک شروع مدارس یا قبل از ماه رمضان برگزار کرد.
فعالیت پنج نمایشگاه فروش بهاره به منظور عرضه مستقیم کالاهای موردنیاز مردم از دیروز(چهارشنبه) به مدت 10 روز در سطح مناطق مختلف تهران آغاز شد.
برگزاری این نمایشگاه ها در پنج نقطه از سطح شهر تهران شامل پارک ارم، بوستان ولایت، حکیمیه تهرانپارس، فرهنگسرای خاوران و مصلای امام خمینی(ره) تا 21 اسفند ادامه دارد.
استاندار تهران همچنین در خصوص کشف مقادیر زیادی میوه قاچاق در شهر تهران نیز گفت: این موارد نیازمند برخورد جدی است و من نیز در این ارتباط تذکر جدی دادم.
هاشمی با ابراز تعجب نسبت به واردات میوه با وجود میوه های باکیفیت ایرانی در بازار افزود: با قاچاق میوه نیز باید به شدت برخورد و از انجام آن جلوگیری شود.
وی با اشاره به ضرورت برخورد با سرچشمه های اصلی قاچاق در کشور اظهار کرد: کار قاچاق میوه از کانال های خاصی انجام می شود که در این ارتباط افرادی حرفه ای دخیل هستند و باید در این زمینه ریشه یابی انجام شود.
استاندار تهران تاکید کرد: باید با واردات غیرقانونی و قاچاق میوه از مرزهای کشور برخورد شده و از ورود آن ها به استان های مرکزی جلوگیری شود.
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا