مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اعلام کرد:

۴۳۰ شرکت‌کننده در دهمین دوره مسابقات «قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور»

۴۳۰ شرکت‌کننده در دهمین دوره مسابقات «قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور»

مجتبی نورانی، مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، جزئیات دهمین دوره مسابقات «قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور» را تشریح کرد.

به‌گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، مجتبی نورانی در یک گفت‌وگوی رادیویی با اشاره به اینکه این دوره از مسابقات قرآنی جامعه کارگری با 9 دوره گذشته متفاوت است، اظهار داشت: یکی از مهم ترین ویژگی های این دوره از مسابقات که 18 لغایت 21 اسفندماه در مشهد مقدس برگزار می شود، گستردگی آن است که نسبت به دوره‌های گذشته بیشتر شده است.

وی ادامه داد: تعداد شرکت‌کنندگان و جامعه مخاطب که قشر کارگران، کارفرمایان، تعاون‌گران و افراد تحت‌پوشش خدمات بهزیستی و تأمین اجتماعی و خانواده‌هایشان هستند نیز از وجه تمایز مثبت این دوره محسوب می شوند.

نورانی با اشاره به جوایز برگزیدگان این مسابقه بیان کرد: لوح تقدیر و جوایز ویژه توسط مقام عالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به برگزیدگان اهدا خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اعلام تعداد شرکت‌کنندگان این دوره مسابقات قرآنی جامعه کارگری گفت: تعداد شرکت‌کنندگان نهایی این دوره 430 نفر است و مسابقات دوره مقدماتی در مرحله استانی نیز میان 6000 قاری جامعه کار و تلاش برگزار شد که در نوع خود کم نظیر بود. برگزیدگان از نظر کیفی و کمی در هر 2 حوزه رشد خوبی داشتند.

شایان ذکر است؛ رشته های مسابقه عبارتند از قرائت، حفظ (شاخه های: 10 جزء، 20 جزء و کل)، مفاهیم جلد بیستم تفسیر نمونه، ترتیل(10 جزء دوم قرآن کریم 11 الی 20)، مفاهیم نهج البلاغه(خطبه متقین).

دهمین دوره مسابقات «قرآن کریم، جامعه کار و تلاش کشور» به همت وزرات تعاون، کار و رفاه اجتماعی 18 تا 21 اسفندماه جاری در مشهد مقدس برگزار می شود.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا