جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

جزییات محدودیت‌های ترافیکی آخر هفته

آزاد‌راه کرج – تهران در طول شبانه‌روز گذشته بیش از 148 هزار تردد را در خود ثبت کرده تا بدین ترتیب مانند ماه‌های قبل به عنوان پرتردد‌ترین جاده کشور شناخته شود.

به گزارش خبرنگار ایسنا، براساس اعلام وزارت راه و شهرسازی در طول 24 ساعت گذشته چهار محور تردد بیشتر از 100 هزار خودرو را تجربه کرده‌اند که به ترتیب آزاد‌راه‌های کرج – تهران، کرج – قزوین، قزوین – کرج و تهران – کرج بوده‌اند.

همچنین راه‌های تهران – پاکدشت و تهران – شهریار نیز آمار تردد بالایی در قیاس با دیگر جاده‌های کشور به ثبت رساندند.

وزارت راه و شهرسازی همچنین با توجه به رسیدن به تعطیلات آخر هفته محدودیت‌های ترافیکی چهارشنبه 12 اسفند‌ماه تا جمعه 14 اسفندماه را اعلام کرده است که براساس آن تردد موتورسیلکت از ساعت 12 ظهر امروز تا ساعت 24 روز جمعه در محورهای کرج – چالوس – هراز – فیروزکوه و محور تهران – سمنان – مشهد و برعکس ممنوع خواهد بود.

همچنین طبق اعلام وزارت راه و شهرسازی تردد انواع وسیله نقلیه از ساعت 15 الی 24 روز جمعه از کرج به سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه تردد این وسائل از ساعت 18:30 تا 24 روز جمعه از 15 کیلومتری جنوب مرزن‌آباد به سمت کرج نیز یک طرفه خواهد بود.

همچنین در محورهای کندوان – هراز و فیروزکوه تردد کلیه تریلرها، کامیون و کامیونت به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد‌شدنی در روزهای آخر هفته ممنوع خواهد بود.

همچنین وزارت راه و شهرسازی وضعیت چند محور بین‌شهری را نیز به دلیل محدودیت‌های جوی غیرقابل عبور اعلام کرده است که براساس آن محورهای پونل به خلخال، شمشک به دیزین، سروآباد به پاوه، گنج‌نامه به تویسرکان، سی‌سخت به بیده، چالوس به مرزن‌آباد و تبریز به زنجان در تقاطع (بستان‌آباد) ممنوع خواهد بود.

همچنین حرکت در آزاد‌راه‌های تهران – قم و برعکس برای کلیه وانت‌بارها حدفاصل پل آزاد‌گان تا خروجی حسن آباد ممنوع است.

انتهای پیام

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا