175 معدن در نایین و خور و بیابانک فعال است

175 معدن در نایین و خور و بیابانک فعال است

فولاد نیوز: رییس انجمن کارآفرینان شهرستان نایین گفت: در شهرستان نایین 80 و در شهرستان خوروبیابانک 95معدن دارای پروانه بهره برداری و اکتشاف است.

به گزارش«فولاد نیوز»، غلامرضا حمیدی افزود: در شهرستان نایین 190واحد و در شهرستان خوروبیابانک 35 واحد صنعتی دارای مجوز فعالیت است که از این تعداد حدود 90 واحد در نایین و 20واحد در خورو بیابانک دارای پروانه بهره برداری است.
غلامرضا حمیدی افزود: امیدواریم با همکاری مسئولان استانی و شهرستانی و پیگیری های این انجمن زمینه ایجاد اشتغال در شهرستان های نایین و خوروبیابانک بیش از پیش فراهم شود.
وی از برگزاری انتخابات این انجمن خبرداد و گفت: در این جلسه شاهد حضور بیش از 50نفر از مدیران و صاحبان واحدهای صنعتی و معدنی شهرستان های نایین و خوروبیابانک بودیم که با حضور دبیر انجمن کارآفرینان کشور، معاون فرماندار نایین، بخشدار انارک، مسئولان ادارات صنایع استان و شهرستان و هیات مدیره قبلی، انتخابات اعضای هیات مدیره جدید برگزار شد.
وی اضافه کرد: انجمن کارآفرینان شهرستان های نایین و خوروبیابانک، در راستای کمک به سرمایه گذاران، ایجاد ارتباط بین نماینده، فرماندار و ادارات صنایع و معادن و واحدهای صنعتی و معدنی و همچنین در راستای افزایش اشتغال و حفظ اشتغال موجود، در سال 87 شروع بکار کرده است.
عمیدی افزود: این انجمن شامل پنج عضو اصلی، دوعضو علی البدل و یک بازرس است که در انتخابات آن، فعالان عرصه صنعت و معدن و مراکزی که دارای اشتغال بالاتری هستند و دارای پروانه بهره برداری نیز هستند شرکت کرده و اعضا برای یک دوره سه ساله انتخاب شدند.
بر اساس این گزارش غلامرضا حمیدی به عنوان رییس هیات مدیره، علیرضا اقبال به عنوان دبیر انجمن و مفیدی، شفیعی و حاجیان به عنوان اعضای اصلی هیات مدیره انجمن و شیخی و فیض به عنوان اعضای علل البدل انتخاب شدند و محمدی نیز به عنوان بازرس انجمن معرفی شد.
شهرستان نایین در140کیلومتری وخوربیابانک در420کیلومتری شرق اصفهان قراردارد.
منبع: ایرنا
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا