سمات اعلام کرد؛

درج نماد شرکت داروسازی سبحان در سامانه پس از معاملات

درج نماد شرکت داروسازی سبحان در سامانه پس از معاملات

شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد شرکت داروسازی سبحان اکنولوژی در سامانه جدید پس از معاملات خبر داد.


شرکت سپرده گذاری مرکزی اوراق بهادار و تسویه وجوه (سمات) از درج نماد شرکت داروسازی سبحان اکنولوژی در سامانه جدید پس از معاملات خبر داد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی بازار سرمایه (سنا) و به نقل از سمات، شرکت داروسازی سبحان انکولوژی با نماد معاملاتی "دسانکو" و به عنوان شصت و ششمین شرکت بازار دوم معاملات فرابورس درج شده و آماده عرضه اولیه است.

سهامداران این شرکت 38.1 میلیارد تومانی، گروه داروئی سبحان و سرمایه گذاری البرز با مالکیت 70 و 30 درصدی هستند. این شرکت در زمینی به مساحت 25 هزار متر مربع و با زیر بنا بیش از 10 هزار متر مربع و با طراحی اولیه LSMW آلمان، سال 81 تأسیس و سال 88 به بهره برداری رسیده، فعالیت شرکت از مراحل طراحی اولیه به نحو مطلوبی آغاز شده و از پیشرفته ترین و به روزترین ماشین آلات معتبرترین تولید کنندگان ماشین آلات دارو سازی استفاده کرده است.

شرکت داروسازی سبحان انکولوژی به عنوان بزرگترین تولید کننده داروهای ضد سرطان است. این مجموعه با 170 نیرو، اولین تولیدکننده داروهای ضد سرطان در ایران و خاورمیانه است و در حال حاضر نیز بزرگترین تولید کننده داروهای ضد سرطان در کشور بشمار می رود که فرم های تزریق به شکل ویال مایع و ویال لیوفیلیزه، قرص و کپسول های ضد سرطانی را تولید می کند. از همین رو تنها تولید کننده داروهای تزریقی در ایران محسوب می شود.

یکی از ویژگی ها و نقاط قوت سبحان انکولوژی، همکاری با شرکت‌های بین‌المللی و معتبر تولیدکننده داروهای ضد سرطان است. به عنوان مثال شرکت روش سوییس و سانوفی فرانسه (جزو 10 شرکت اول تولید کننده دارو در دنیا) و شرکت های نیپون کایاکو ژاپن، استراژن سوییس، سیپلا هند، گدون ریختر مجارستان و نیز بایوسین آلمان از جمله مجموعه هایی هستند که سبحان انکولوژی تحت لیسانس آنها به تولید انواع داروهای ضد سرطان فعال است.

در همین رابطه، شرکت سپرده گذاری مرکزی نماد شرکت داروسازی سبحان اکنولوژی با نماد "دسانکو" در سامانه جدید پس از معاملات درج کرد تا شرایط برای معاملات سهام این شرکت در بازار مهیا شود.

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا