صدور بیمه نامه های معدنی در سال گذشته حدود 12 برابر شد

صدور بیمه نامه های معدنی در سال گذشته حدود 12 برابر شد

ففولاد نیوز: ارزش بیمه نامه های صادر شده از سوی صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی وابسته به سازمان توسعه و نوسازی معادن و صنایع معدنی ایران به مرز 500 میلیارد تومان رسید.

به گزارش«فولاد نیوز»، مدیر عامل صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی با اعلام خبر فوق افزود: مجموع مبالغ بیمه نامه های صادر شده این صندوق از ابتدای فعالیت در سال 80 تا پایان سال 93 به 499 میلیارد و 50 میلیون تومان رسید این در حالی است که بیش از 42درصد از رقم فوق مربوط به عملکرد سال گذشته است.
محمد رضا شهاب الدین تصریح کرد: گزارش صورت های سال مالی منتهی به 29 اسفند سال 93 این صندوق نشان می دهد در سال گذشته 71 بیمه نامه و ضمانت نامه دریافت وام به ارزش 213 میلیارد و 500 میلیون تومان صادر شد که در مقاییسه با ارزش بیمه نامه ها و ضمانت نامه های صادره در سال 92 نشان از رشد 12 برابری می دهد. در سال 92 ارزش بیمه نامه ها و ضمانت نامه های صادره به 17.8 میلیارد تومان رسیده بود.
به گفته وی، تعداد بیمه نامه ها و ضمانت نامه های صادره تا پایان سال گذشته به 1559 فقره رسید به طوری که 914 بیمه نامه، سهم سرمایه گذاری در بخش اکتشاف بوده و 645 مورد ضمانتنامه هم برای معدنکاران و پیمانکاران صادر شده است.
خدمات صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی شامل بیمه نامه سرمایه گذاری اکتشاف،‌ بیمه نامه اعتباری بهره برداری(برای معدنکاران و پیمانکاران)،‌ بیمه نامه اعتباری کانه آرایی و فرآوری مواد معدنی و همچنین سایر بیمه نامه ها در فعالیت های معدنی است.
صندوق بیمه سرمایه گذاری فعالیت های معدنی در سال 1380 تاسیس و از سال 81 همزمان با آغاز فعالیت ایمیدرو، تحت پوشش این سازمان قرار گرفت.

بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا