مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کاملا حل نشده

مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کاملا حل نشده

فولاد نیوز: مشکل پرداخت حقوق بازنشستگان فولاد کاملا حل نشده/ اعتبار هزارمیلیاردی مصوب در اختیار وزارت کار قرار گیرد.

به گزارش«فولاد نیوز»، عضو کمیسیون برنامه،بودجه ومحاسبات مجلس گفت:در قانون بودجه سال 94 مصوب شده 1000 میلیارد تومان در اختیار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد و پرداخت حق و حقوق قانونی و مطالبات کارگران بازنشسته صنعت فولاد کشور بدون هیچ مشکلی عملیاتی شود،اما متاسفانه این مصوبه تاکنون عملیاتی نشده است.
سیدسعیدزمانیان دهکردی درگفت‌وگو با خبرنگارخبرگزاری خانه ملت،باتاکید بر پرداخت حق وحقوق و مطالبات قانونی کارگران بازنشسته صنعت فولاد کشور گفت:به دنبال پیگیری های انجام شده درخصوص پرداخت حق وحقوق و مطالبات قانونی کارگران صنعت فولاد و تذکرات پی درپی نمایندگان چند ماهی این کار انجام شد،اما هنوز مطالبات آنها به صورت کامل پرداخت نشده است.
نماینده مردم شهرکرد درمجلس شورای اسلامی افزود: درقانون بودجه سال 94 مصوب شده است تا 1000 میلیارد تومان دراختیار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی قرار گیرد تا پرداخت حق و حقوق قانونی و مطالبات کارگران بازنشسته صنعت فولاد کشور بدون هیچ مشکلی عملیاتی شود،اما متاسفانه این مصوبه تا کنون عملیاتی نشده است.
عضو کمیسیون برنامه،بودجه ومحاسبات مجلس تصریح کرد:علاوه بر آن، کسورات و موارد قانونی که در ارتباط با موارد مختلف توسط دولت کسر و به حساب وازرت‌خانه باید واریز می شد،این کار هم انجام نشده است.
این نماینده مردم در مجلس نهم ،تاکید کرد:سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی باید با انجام اقدامات و کمک‌های لازم هم زمینه اجرای مصوبه قانون بودجه را فراهم کند و هم کسوراتی را که درارتباط با این کارگران بوده و حق قانونی آنها است،باید به حساب آنها واریز شود.
عضوکمیسیون برنامه،بودجه ومحاسبات مجلس شورای اسلامی با تاکید براینکه باید وضعیت پرداخت حقوق کارگران بازنشسته صنعت فولاد سروسامان یابد،افزود: دراین راستا سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی و هیئت دولت باید با انجام هماهنگی‌های لازم مسئولان دستگاه های ذی‌ربط را موظف کند که قانون را اجرا و هزار میلیارد را دراختیار وزارت تعاون،کار و رفاه اجتماعی قراردهند.
منبع: خانه ملت
بازگشت به شاخه اخبار فولاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا