آمادگي دانشگاه آذربايجان شرقي براي همکاري با مس سونگون

آمادگي دانشگاه آذربايجان شرقي براي همکاري با مس سونگون پايگاه خبري معدن نيوز- رييس دانشگاه آزاد اسلامي استان آذربايجان‌شرقي از مجتمع مس سونگون ورزقان بازديد و آمادگي خود را براي هرگونه همکاري با مجتمع مس سونگون اعلام کرد.
سيد جواد انگجي در بازديد از مراحل استخراج، تهيه و فرآوري مس در مجتمع مس سونگون گفت: دانشگاه آزاد اسلامي از نظر کيفي پيشرفت‌ها و حرکت‌هاي جهشي چشم‌گيري داشته و دارد و آماده هرگونه همکاري با بخش صنعت است.
معاون برنامه‌ريزي و امور اقتصادي دانش‌بنيان دانشگاه آزاد اسلامي تبريز نيز گفت: دانشگاه آزاد اسلامي تبريز به سوي اقتصاد دانش‌بنيان در حرکت بوده و آماده هرگونه همکاري و حل مشکلات و معضلات صنعت و مجتمع مس سونگون است.
مهدي زينالي افزود: برگزاري آموزش‌هاي کوتاه مدت و کاربردي، اجراي طرح‌هاي برون دانشگاهي و سرمايه‌گذاري در ايجاد مراکز تحقيقاتي برخي از اقدامات انجام شده واحد تبريز در زمينه درآمدزايي و اقتصاد دانش‌بنيان است.
در اين بازديد، مديرعامل مس سونگون نيز گفت: درد صنعت زياد است و از دانشگاه انتظار مي‌رود با توجه به شرايط فعلي براي مشکلات راهکاري ارائه کند. فرهنگ سازماني، صرفه جويي و مصرف بهينه و صحيح مشکلات اصلي مس سونگون است که بايد به آن توجه و زيرساخت‌ها بازبيني و اصلاح شود.
محمد آقازاده تصريح کرد: دانشگاه بايد با اعزام متخصصان و صاحبان فکر به مجتمع مس سونگون ايرادات را ديده و براي رفع آن ما را ياري کند.
ميترا سرهنگ‌زاده مدير اقتصاد دانش‌بنيان واحد تبريز هم در اين بازديد، درباره احداث نيروگاه CHP در مس سونگون توضيحاتي ارائه داد.


بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا