روحانی در حاشیه رونمایی از دستاوردهای جدید خودروسازی کشور:

به آینده خودروسازی کشور امیدوارم/ معیار در تولید خودرو باید رضایت مردم باشد

به آینده خودروسازی کشور امیدوارم/ معیار در تولید خودرو باید رضایت مردم باشد

رئیس‌ جمهور صنعت خودروسازی را یکی از مسیرهای تقویت روند توسعه و اشتغال کشور دانست و گفت: معیار ما در تولید خودرو رضایت مردم است و باید با ارتقاء هر چه بیشتر کیفیت خودروها، رضایت مردم مورد توجه جدی خودروسازان قرار بگیرد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، حجت‌الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور در حاشیه رونمایی دستاوردهای جدید صنعت خودروسازی کشور با اشاره به ویژگی‌های دستاوردهای رونمایی شده، اظهار داشت: در تولید خودرو اگر به کیفیت ،رقابتی‌بودن آن از جمله مصرف پایین و مسایل زیست محیطی توجه شود، ورود ما را به بازارهای جهانی تضمین خواهد کرد.

رئیس‌ جمهورخاطر نشان کرد: خودروسازی کشور یکی از مهم‌ترین راه‌های مشارکت با شرکت‌های بنام و مطرح خارجی برای تولید و صادرات خودرو بوده و این موضوعی است که مورد توجه مسئولین می باشد.

روحانی با بیان اینکه به آینده صنعت کشور بسیار امیدوار هستم، تصریح کرد: باید به دنبال تولید خودرو در مقیاس جهانی باشیم و با توجه به اینکه صنعت خودرو از صنایع پیش‌رو محسوب می‌شود و بسیاری از صنایع وابسته به آن است، لذا می‌تواند در افزایش اشتغال و توسعه کشور نقش بسزایی داشته باشد.

رئیس‌ جمهور تأکید کرد: باید در تولید خودرو رضایت مردم مورد توجه جدی باشد و بی‌تردید مردم بزرگ ایران هر جایی که با کار خوبی مواجه شوند از آن استقبال و حمایت می‌کنند.

انتهای پیام/

بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا