رئیس صنعت و معدن خراسان جنوبی خبر داد

سرمایه‌گذاری یک شرکت ایرلندی برای اکتشافات معدنی در خراسان جنوبی

سرمایه‌گذاری یک شرکت ایرلندی برای اکتشافات معدنی در خراسان جنوبی

گروه اكتشاف و زمين شناسي - رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت خراسان جنوبی گفت: تفاهم نامه همکاری سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با شرکت ایرلندی برای توسعه فعالیتهای اکتشافی معدنی در استان منعقد شد.

به گزارش ماین نیوز، داود شهرکی عصر امروز در آئین امضای تفاهم نامه همکاری دوجانبه بین خراسان جنوبی و ایرلند اظهار داشت: پیرو سفر وزیر صنعت، معدن و تجارت به وین و تاکید بر سرمایه گزاری شرکت های خارجی برای اکتشافات معدنی در کشور و ملاقات مدیران شرکت Middle East Finafinanc Ltd با وزیر صنعت و معدن منجر به توافق اولیه مسئولان این شرکت با معاون امور معادن وصنایع معدنی وزارت گردید.

وی افزود: در راستای توافق صورت گرفته امروز با حضور مدیرعامل شرکت فوق در استان تفاهم نامه همکاری بین سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی با شرکت ایرلندی بمنظور انجام عملیات اکتشاف وشناسایی پتانسیل های معدنی در پهنه شاه سلیمان علی منعقد گردید.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خراسان جنوبی بیان کرد: این پهنه به وسعت 1000کیلومترمربع در شهرستان خوسف واقع شده است.

شهرکی بیان کرد: بر اساس این تفاهم نامه سرمایه گزار موظف به انجام مطالعات اکتشافی گسترده وسیستماتیک در پهنه در اختیار می باشد و نتایج اقدامات صورت گرفته در هر مرحله به این سازمان ارائه می شود.

وی افزود: درصورت شناسایی ذخایر معدنی اقتصادی، برنامه ریزی برای ایجاد صنایع وابسته صورت خواهد گرفت.
بازگشت به شاخه اخبار معدن بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا