بازدید مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی سازمان غذا و دارو از شرکت دماوند

بازدید مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی سازمان غذا و دارو از شرکت دماوند

دکتر بهروز جنت مدیر کل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو از کارخانه آب دماوند واقع در شهرستان دماوند بازدید کرد.

به گزارش اقتصاد ایران آنلاین : در این بازدید که با حضور مدیرعامل شرکت دماوند و مدیر کارخانه برگزار شد، توضیحاتی درباره خط تولید پیشرفته آب بسته‌بندی این شرکت ارائه شد. دکتر جنت با اشاره به آزمایش‌های صورت گرفته از سوی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهید بهشتی گفت: «بر اساس آزمایش‌های صورت گرفته، نمونه‌های تولیدی موجود در انبار شرکت دماوند برای مصرف مطمئن هستند.» وی ادامه داد: «خوشبختانه کارخانه دماوند دارای پتانسیل‌های بسیاری است و سرمایه‌گذاری خوبی روی این کارخانه صورت گرفته است. باید از سرمایه‌گذاری‌هایی از این دست که در کشور صورت می‌گیرد به‌عنوان یک سرمایه ملی که متعلق به مردم ایران است، حمایت کرد.»

مدیرکل نظارت و ارزیابی فرآورده های خوراکی، آرایشی و بهداشتی سازمان غذا و دارو همچنین درباره فرهنگ مصرف آب در کشور گفت: «متاسفانه در کشور به اهمیت مصرف آب توجه کافی نشده است و امیدواریم بتوانیم در زمینه اقدامات مؤثری بیش از پیش انجام شود.»

میشل راسکائو مدیر‌عامل شرکت دماوند در حاشیه این بازدید گفت: «بیش از چهار دهه از عمر کارخانه آب بسته‌بندی دماوند و حضور محصولاتش در بازار می‌گذرد. در حال حاضر توانسته‌ایم برای رفع نیاز مصرف کننده و بازار محصولاتی متنوع و با کیفیت را به‌دست مصرف کننده برسانیم.» راسکائو ادامه داد: «امروز برای ما روز مهمی است زیرا که بازدید آقای دکتر جنت از خط تولید کارخانه، موجب خرسندی ما است. دماوند همانند گذشته به فعالیت خود ادامه خواهد داد و محصولاتی با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای سازمان‌ غذا و دارو و استانداردهای جهانی را به مصرف‌کننده ایرانی ارائه می‌کند.»

گفتنی است شرکت دماوند پیش از این با همکاری انیستیتو تحقیقات تغذیه‌ای و صنایع غذایی کشور همایش آب در سلامت و تغذیه را در راستای ارتقای فرهنگ مصرف آب در کشور برگزار کرد. همچنین به منظور بالا بردن سطح آگاهی در ارتباط با مصرف آب و بیماری‌های کلیوی، حامی روز جهانی کلیه در ایران بوده و تحقیقات و فعالیت‌های دیگری در زمینه فرهنگ‌سازی مصرف آب ترتیب داده است.

گفتنی است کارخانه دماوند به یکی از پیشرفته‌ترین و مجهزترین آزمایشگاه‌های بررسی کیفی آب بسته‌بندی مجهز است. در این آزمایشگاه‌ها روزانه بیش از 50 مرحله آزمایش کیفی بر روی تمامی محصولات صورت می‌گیرد و 124 فاکتور مورد بررسی قرار می‌گیرد
بازگشت به شاخه اخبار صنعت و اقتصاد بازگشت به صفحه نخست

نظرات کاربران

دسته بندی های "بازتاب رسانه ها" استیل پدیا